دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰
۰

معضل قاچاق سوخت گریبانگیر شهرداری سراوان شد/ کمبود فاحش نیروی انسانی در جنوب شرق ایران

شهرداری شهرستان سراوان به علت کمبود نیروی کار جهت احداث و بهسازی پارک ها، بوستان و معابر در سطح شهر با مشکل مواجه شده است.
معضل قاچاق سوخت گریبانگیر شهرداری سراوان شد/ کمبود فاحش نیروی انسانی در جنوب شرق ایران
به گزارش پهره؛ به نقل ازشستون، قاچاق سوخت و روی آوردن بخشی از شهروندان در شهرستان مرزی سراوان به این سمت، مشکلات و معضلاتی را برای شهرستان به وجود آورده است.

 درتازه ترین خبر ها از قاچاق سوخت شنیده می شود که پیمانکاران حوزه عمران نیز به این سمت کشیده شده اند و در حال حاضر کمبود نیروی انسانی در این شهر بیداد می کند.

برخی ها روی آوردن شهروندان به سمت قاچاق سوخت را بیکاری عنوان می کنند اما شنیده می شود بعضی از  کارمندان، کارگران و افراد دارای شغل نیز به سمت قاچاق سوخت روی آورده که نتیجه گرفته می شود به علت بیکاری نبوده است بلکه طمع موجب شده تا به این سمت کشیده شوند.

هاشم دهقانی شهردار سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه قاچاق سوخت به یک معضل در شهرستان تبدیل شده است، بیان کرد: در حال حاضر برای تأمین پیمانکار جهت بهبود مبلمان شهری دچار مشکل شده اند چرا که پیمانکاران به سمت قاچاق سوخت روی آورده اند.

وی افزود: برای احداث و بهبود پارک، بوستان و مرمت و بازسازی پیاده رو ها و جدول کشی معابر پیمانکار از دیگر شهرها تأمین می کنند.

شهردار سراوان خاطر نشان کرد: شهرداری امکانات و اعتبارات مورد نیاز را برای بهبود مبلمان شهری در اختیار دارد و اما به دلیل عدم وجود پیمانکار در سطح شهر، فعالیت های شهرداری به کندی پیش می رود.

دهقانی تصریح کرد: اگر نیبروی کار مورد نیاز در شهر وجود داشت، تا کنون بسیاری از پیاده رو ها و پروژه های شهرداری با سرعت بیشتری انجام می شد و تغییر و تحولات اساسی را شهروندان می توانستند در شهر شاهد باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *