دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۴۶
۰
غیبت 8 بازیکن در تمرینات؛

مشکل جدید و ناخواسته‌ای که گربانگیر استقلال و استراماچونی شد

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران اگر چه دوباره استارت خورد اما یک مشکل جدید گریبانگیر استراماچونی و آبی‌پوشان پایتخت شده است.
مشکل جدید و ناخواسته‌ای که گربانگیر استقلال و استراماچونی شد
به گزارش پهره به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران اگر چه دوباره استارت خورد اما یک مشکل جدید گریبانگیر استراماچونی و آبیپوشان پایتخت شده است.
تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از سوی استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) تعطیل شد و  دور جدید تمرین آبیپوشان پس از  2 روز تعطیلی دیروز برگزار شود.
استقلالی‌ها در حالی فردا زیر نظر استراماچونی تمرینات خود را دنبال می‌کنند که بازیکنان آبیپوش دعوت شده به اردوی تیم ملی در تمرین استقلالی‌ها غایب خواهد بود.
سیاوش یزدانی، علی کریمی، حسین حسینی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که امروز به اردوی تیم ملی می‌روند.همچنین مهدی قائدی، محمد بلبلى و عارف غلامی باید در تمرینات تیم ملی امید حضور یابند.همچنین فرشید باقری به دلیل مصدومیت در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند تا با صلاحدید پزشکان زیر تیغ جراحی برود.
بی تردید غیبت 8 بازیکن اصلی که باعث می شود شاگردان استراماچونی نتوانند هماهنگی مورد نظر که مهمترین ضعف این تیم نیز به شمار می رود را بدست بیاورند و باید دید مرد ایتالیایی در این باره چه راهبردی اتخاذ خواهد کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *