مدیر کانون خادمیاران مرکز رضوی شهرستان ایرانشهر:

شیرخوارگان ایرانشهری عزادار حضرت علی‌اصغر(ع) شدند

15 شهريور 1398 ساعت 22:20

مدیر کانون خادمیاران مرکز رضوی شهرستان ایرانشهرگفت: شیرخوارگان ایرانشهری عزادار حضرت علی‌اصغر(ع) شدند.


محمد امین سپاهیان در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: آئین شیرخوارگان حسینی امسال نیز همزمان با اولین جمعه ماه محرم به یاد کوچک‌ترین شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع) به همت سازمان تبلیغات و کانون خادمیاران مرکز رضوی شهرستان ایرانشهر و هئیت امناءدرمسجد قمر بنی هاشم(ع) درایرانشهربرگزار شد.

وی افزود: وی با اشاره به توزیع 300 دست لباس‌متبرک، به شیرخوارگان حسینی از سوی کانون خادمیاران مرکز رضوی ایرانشهر افزود: مادران کودکان را با سربندهایی با عبارت «یا علی اصغر» به یاد صحنه کربلا روی دستان خود رو به آسمان بلند کردند و در گوش فرزندانشان لالایی خواندند وبه یادشهید 6 ماهه کربلا اشک ماتم ریختند. مداحان نیز در این مراسم به یاد حضرت علی اصغر(ع) و در غم امام حسین (ع) مرثیه سرایی کردند.

شرکت در این مراسم ها بر روی تربیت فرزندان تاثیر دارد

سپاهیان اذعان کرد: من مطمئنم که شرکت در این مراسم ها بر روی تربیت فرزند تاثیر دارد، همین این که آن ها بخشی از تاریخ اسلام را از این طریق یاد می گیرند و هم زندگی ائمه را الگو قرار می دهند.

وی در پایان تصریح کرد: در این همایش امروز تعداد50نفراز خادمیاران این کانون به عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند و بالغ بر 1000پرس غذابین عزاداران توزیع شد.

انتهای پیام


کد مطلب: 423784

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423784/شیرخوارگان-ایرانشهری-عزادار-حضرت-علی-اصغر-ع-شدند

پهره
  https://www.pahreh.ir