فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

سپاه پیشگام در اشتغالزایی، مناطق محروم است

17 شهريور 1398 ساعت 9:29

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهرگفت: سپاه پیشگام در اشتغالزایی است و تلاش سپاه اشتغال‌زایی در مناطق محروم است.


حسین پودینه در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلابی خود از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون توانسته است اقدامات قابل توجه ای در امر اشتغال زایی درشهرستان سیستان وبلوچستان انجام دهد که حمایت از کسب و کارهای خانگی در شهرستان ایرانشهر در راستای اقتصاد مقاومتی گوشه ای از این گونه اقدامات است.

وی افزود: نکته قابل توجه در اقدامات اشتغال زائی سپاه در ایرانشهر، تاکید این نهاد بر کسب و کارهای خانگی و پیش برد اقتصاد مقاومتی است که به خوبی نیز در این منطقه اجرایی شده است.


وی اظهار کرد: کارگاه اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید داخلی وملی و رونق تولید در ایرانشهر توسط سپاه شهرستان افتتاح شده است. با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ایرانشهر،در این کارگاه به 40 نفر از بانوان ایرانشهری در بخش های مختلفی مانند لحاف دوزی،سکه دوزی،صنایع دستی و خیاطی لباس های محلی اموزش های لازم داده می شود.

پودینه با اشاره به اشاره به حل مشکلات مردم این منطقه در خصوص اشتغال و بیکاری اذعان کرد: در این کارگاه هر کاراموز سه چرخه اموزش،تولید و معرفی به بازار جهت فروش را طی می کند تا بتواند در اینده خوداشتغالزایی کند.


وی در پایان گفت: برای فروش محصولات تولید شده این کارگاه با نمایشگاه هایی در تهران هماهنگی لازم انجام می شود تا بدین وسیله بانوان این منطقه بتوانند فرهنگ پوشش و هنر این منطقه را ترویج دهند.


انتهای پیام


کد مطلب: 423791

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423791/سپاه-پیشگام-اشتغالزایی-مناطق-محروم

پهره
  https://www.pahreh.ir