يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۰۷
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

نیروی اراده و ایمان نیروهای مسلح کشور ایران زبانزد دنیا است/پیروزی در برابر دشمنان از آن ماست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت:نیروی اراده و ایمان نیروهای مسلح کشور ایران زبانزد دنیا است وبا مقاومت همیشه در برابر دشمنان پیروز هستیم.
نیروی اراده و ایمان نیروهای مسلح کشور ایران زبانزد دنیا است/پیروزی در برابر دشمنان از آن ماست
ابوذر کوثری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد:هفته دفاع مقدس،یادآور رشادت ها و دلاوری های، بزرگ مردانی است که در مقطع حساسی از تاریخ کشور و انقلاب نام خود و دلاوری های انجام شده در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای ما به یادگار گذاشته اند.

وی افزود:مردم ایران می دانندآرامش،امنیت و صلحی که امروزدر کشور برقرار است حاصل زحمات رزمندگان و شهداء است و ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف مهم ما زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء و وقایع هشت سال دفاع مقدس است باید به عنوان یک فرهنگ برای نسل جدید نهادینه کرد.

کوثری با اشاره به قدرت نیروهای مسلح بیان کرد:این قدرت نیروها برآمده از دو بخش است بخش اول شامل جنگ افزارها و ابزار کمی و بخش دوم اراده و ایمان می باشد.
وی در ادامه گفت:ایمان و اراده نیروهای مسلح سپاه،بسیج،ارتش،نیروی انتظامی در کشور ایران زبانزد می باشد و در دنیا قابل طرح است.در طی چهار دهه اخیر از نظر جنگ افزار و تکنولوژی کشور ایران پیشرفت بی شائبه ای داشته و به موفقیت های تاریخی دست یافته است.

فرماندار ایرانشهر خاطر نشان کرد:در تحول اخیر در منطقه، حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی یک مسئله ای را برای نیروهای مسلح ما مشخص کرد و آن این بود که قدرت اراده بر قدرت جنگ افزار می چربد. علاوه بر اینکه دولت سعودی دارای جنگ افزارهای تهاجمی پیشرفته بود اما در برابر نیروی اراده و ایمان و محور مقاومت و انصارالله نتوانست واکنش درخور داشته باشد.

وی در پایان گفت:نیروی ایمان،استقامت و فداکاری نیروهای مسلح کشور ایران می تواند در نهایت تعیین کننده میزان قدرت این نیرو ها باشدو با مقاومت تاکنون در برابر دشمنان توانسته ایم پیروز باشیم.

انتهای پیام
کد مطلب: 423945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *