فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است

1 مهر 1398 ساعت 20:17

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است.


امان اله گشتاسبی ضمن افتتاح وبازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگارپهره بیان کرد:هفته دفاع مقدس را خدمت مردم شریف استان سیستان وبلوچستان و بالاخص مردم نجیب و ولایت مدار ایرانشهر تبریک عرض می کنم.دفاع مقدس از اصول اصلی هویت مردم وتاریخ در طول40سال انقلاب اسلامی است.


وی افزود:بهترین فرهنگ ناب اسلام فرهنگ دفاع مقدس است. فرمانده کل قوا و امام راحل(ره) در مسیر شرافتمندانه والهی دفاع مقدس گام برداشته اند و قطعا وظیفه ما هم پیمودن این راه و مسیر با اشراف وانگیزه بیشتر است. 

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدا زندگانی هستند که امروز شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، آن‌ها جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا این نهضت زنده بماند و امروز رسالت ماست که نام و یاد آن‌ها را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم. باید از افرادی که برای حفظ این نظام و ارزش‌های انقلاب و امام راحل که پرچمدار این نهضت بودند همیشه یاد شود، چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک تکلیف است که بر عهده همه ما نهاده شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است تصریح کرد:ملت ایران باید از خون مطهرشهداء پاسداری کنند و پاسداری از خون شهداء،پاسداری از انقلاب اسلامی است که 40سال با قدرت درمقابل دنیای استکبار ایستادند و در حال جهاد و مقاومت هستند.

گشتاسبی گفت:برنامه هفته دفاع مقدس شامل 9برنامه کلی و 55عنوان برنامه وحجم برنامه1200عددمی باشد.
انتهای پیام


کد مطلب: 423952

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423952/هفته-دفاع-مقدس-یکی-برگهای-زرین-انقلاب-اسلامی

پهره
  https://www.pahreh.ir