سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷
۰

فرزندان شهدا امانت دار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران/ پای بند به اعتقادات دینی و انقلابی هستند

فرزند شهید یاسر بهشتی گفت:فرزندان شهدا امانت دار واقعی این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ گاه اعتقادات تفکر بینش سیاسی خود را به هزاران میلیارد نخواهند فروخت.
فرزندان شهدا امانت دار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران/ پای بند به اعتقادات دینی و انقلابی هستند
علیرضا بهشتی فرزند شهید یاسر بهشتی یکی از شهدای شاخص شهرستان بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد:در بدو تولدم مادرم به رحمت خداوند رفتند.پدرم بعد از قریب به ۵سال حضور در جبهه در عملیات غرور آفرین کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد و در ان زمان من نوزاد 8ماهه بودم.

وی افزود:پدرم در سن ۲۳سالگی بعنوان یکی از فرماندهان جنگ در قسمت مخابرات لشکر41 ثارالله واحد بی سیب حضور داشتند شهید مسئول تبلیغات و انتشارات سپاه استان سیستان و بلوچستان هم بودند.

تنهایادگارشهیدیاسر بهشتی با اشاره به جذب هزاران جوان علاقه مند به بسیج توسط پدرش در ان زمان عنوان کرد:پدرم در نوجوانی با توجه به شوق اول انقلاب و حضور در حرکت های انقلابی نقش بسزایی داشتند. در بسیج سازندگی اول انقلاب حضور داشت و حرکتهای فرهنگی وی زبان زد خاص و عام بود. یکی از جاذبه های شهید، بودن لبخند بر لب بود و چنان تعاملی با جوانان داشتند که در اولین برخورد انهاجذب این نهاد انقلابی می شدند.

علیرضا بهشتی گفت:پدرم بعنوان تنها نیروی بومی بلوچ در بسیج شهرستان ایرانشهر بخوبی با نیروهای اصفهانی کاشانی همکاری می کردند.سردار جاهد ، سرادر نطقی، شهید شریف، شهید معمار، شهید ثابت، شهید جندقیان از همرزمان پدرم در بلوچستان بودند.

وی اذعان کرد:حضور شهید در جبهه لشکر 41ثارالله واحد بی سیب، در کنار سردار قاسم سلیمانی، شهید میرحسینی شهید حاجبی، شهید ماهانی، یاداور رشادت های این شیرمرد خطه بلوچستان در هشت سال دفاع مقدس بود تک تک همرزمانش بخوبی دلیر مردی، خطر پذیری، یاسر را در خاطر دارند.

وی گفت:پدرم بعنوان یک جوان شیعه بلوچ، بخوبی مسیر کمال عزت سربلندی را پیمودند تا به آرزوی خود که رسیدن به قرب الهی بود رسیدند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بود،درگیری با اشرار و گروه های ضد انقلاب، خوانین سلطنت طلب منطقه بلوچستان از افتخارات ایشان می باشد خاطرنشان کرد:شهید با توجه به اعتقادات فکری قلبی برای اجرای سنت رسول الله (ص) باز هم از تفکر انقلابی اهل بیت توسل جستند و با خانواده ای انقلابی اهل تشیع، بادختری از بیرجندی های مقیم ایرانشهر ازدواج کردند محبت خدایی که در این پیوند قرار داشت نگاه زینب گونه مادر شهیدم هیچ گاه مانع حضور شهید در جبهه های حق علیه باطل و در تنگنا قرار دادن شهید برای اجرای رسالتی که به عهده داشتند نشد. این حقیقت بخوبی در تک تک نامه هایی که برای مادرم نوشته اند دیده می شد عشق خدایی این دونفر بهم بعد از هشت ماه از فوت مادرم با شهادت پدرم تکمیل شد.

فرزند شهید درادامه گفت:شهید علاقه و دلباختگی خاصی به سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشتند در همه نامه ها ادامه دادن راه سلوک ابا عبدالله را به من و برادرش تاکید کردند. هیچ گاه مسجد را ترک نکنیم. هیچگاه هیئت ابا عبدالله الحسین(ع) را تنها نگذاریم. دنیا پوچ است و تنها راه رسیدن به رضای خداوند ادامه دادن راه اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد:شهید غریبانه در شب عملیات غرور آفرین کربلای پنج حسین وار از ناحیه سر دچار اصابت ترکش خمپاره دشمن قرار می گیرد و به شهادت می رسد.

وی گفت:بنده بعنوان تنها یادگار شهید تا آخرین نفس و قطره خون پای ولایت فقیه نائب بر حق امام زمان،رهبر معظم انقلاب ایستاده ام. بعنوان یک جوان شیعه بلوچ به خود می بالم فرزند همچنین پدری هستم با عنایت به دعای خیر اهل بیت(ع) نگاه ویژه پدر و مادر شهیدم تا می توانم برای هم استانی های خود با دل و جان خدمت خواهم کرد در هر سنگری که توفیق خدمت گذاری داشته باشم.

علیرضا بهشتی در پایان گفت:شک نکنید فرزندان شهدا امانت دار واقعی این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند هیچ گاه اعتقادات تفکر بینش سیاسی خود را به هزاران میلیارد نخواهند فروخت و تا پای جان پای ارزشهای نظام شهدا و امام راحل و رهبری خواهند ایستاد. بعنوان خادم مردم بلوچستان در حیطه آب و فاضلاب و کارهای فرهنگی نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان همیشه درخدمت مردم مستضعف و محروم شهید پرور هستم.

انتهای پیام
کد مطلب: 423953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *