سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱
۰

ثبت اختراع جدید توسط کارشناس اورژانس زاهدان/تولید پوشک آلوئه ورایی با ویژگی های خاص

مسئول دفتر مالکیت فکری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ثبت اختراع جدید با عنوان پوشک آلوئه ورایی توسط کارشناس ارتباطات مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی خبر داد.
ثبت اختراع جدید توسط کارشناس اورژانس زاهدان/تولید پوشک آلوئه ورایی با ویژگی های خاص
به گزارش پهره،به نقل ازعصرهامون لیلی محمدی در گفتگو با عصرهامون گفت: پوشک آلوئه ورایی با دارا بودن مواد کاملا گیاهی و طبیعی، از سوختگی موضعی در کودکان و بزرگسالان پیشگیری می کند.
وی افزود: مینا پرهیزگار فرد، کارشناس ارتباطات مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان، با ثبت این اختراع به عنوان دومین عضو از خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگه سبز دریافت کرد.

وی ادامه داد: در صورتی که سوختگی و التهاب از قبل در موضع ایجاد شده باشد هم با یک بار استفاده از این پوشک، به طور قطع درمان اتفاق می افتد.
مسئول دفتر مالکیت فکری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه پرهیزگار فرد دانش آموخته رشته پرستاری است افزود: از دیگر ویژگی های خاص اختراع وی  می توان به ضد بو و رطوبت رسان بودن و تغییر رنگ  بیرونی پوشک با مرطوب شدن آن اشاره کرد که زمان تعویض و نوع رطوبت پوشک را نشان می دهد که این اختراع در حال معرفی به شرکت های مرتبط و جذب سرمایه گذار برای تولید انبوه است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *