جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶
۰
امام جمعه اهل تشیع در شهرستان ایرانشهر:

کاهش تعهدات هسته ای /آمریکا از حمله به ایران می ترسد

امام جمعه اهل تشیع گفت: با توجه به سخن مقام معظم رهبری باید در مقابل آمریکا تعهدات هسته ای را کاهش داد و آمریکا از حمله به ایران می ترسد و از قدرت عظیم کشور ایران خبر دارد.
کاهش تعهدات هسته ای /آمریکا از حمله به  ایران می ترسد
به گزارش پهره، امام جمعه اهل تشیع در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای فاطمه الزهرا ایرانشهر ضمن تسلیت شهادت حضرت ت رقیه الزهرا(س) بیان کرد: بهترین زاد توشه برای انسان تقوا، پارسایی و پرهیزگاری است. انسان باید مراقب انجام واجبات باشد و آلوده به حرام نشود که رعایت این موارد روح تقوا است.
وی با اشاره به13مهرماه روز نیروی انتظامی و تبریک خدمت پرسنل ان افزود: از زحمات بی دریغ این عزیزان که در طول سال برای نظم و امنیت جامعه متحمل می شوند تشکر و قدر دانی دارم.
وی اظهار کرد: باید به 13هزار نفر شهید نیروی انتظامی و 22هزار نفر جانباز این ارگان درود فرستاد. گستره عملیاتی نیروی انتظامی بسیار متعدد است که شامل مبارزه با مواد مخدر، جرائم کامپیوتری و سایبری، یگان ویژه، مرزداری و حفاظت منابع طبیعی، پلیس راهور آگاهی و پلیس 110 و...می باشد.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی اذعان کرد: خدمت در نیروی انتظامی آسان نیست و هر شغلی مشکلات خاص خود را دارد اما خدمت پرسنل نیروی انتظامی در این مناطق با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیک مرز بودن، فراوانی فقر فرهنگی، ازدیاد مواد مخدر و سلاح بزرگترین معضلات شهرستان ایرانشهر است.
وی با توجه به گلایه شهروندان ایرانشهر از امنیت تصریح کرد: گستره و حجم تخلفات خیلی زیاد است سایر ارگان ها مانند بسیج محلات با برنامه ریزی و گشت زنی منظم و شهرداری با پرسنل نیروی انتظامی همکاری کنند و استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های اصلی برای دستگیری مجرمان یکی از نیازهای اساسی شهرستان است.
وی با اشاره به جمع آوری معتادین از ایرانشهر و حمایت از آنان و ناامیدی مردم از دولت گفت: برای کم کردن و نجات معتادین ایجاد کمپ های مردمی بسیار حائز اهمیت است و در راستای کار آفرینی تاکنون سپاه اقدامات پسندیده ای انجام داده است و از این به بعد هم مردم باید کارها و مشکلات شان را به صورت مردمی انجام دهند.
ابطحی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه به نکته مهمی در بحث هسته ای اشاره کرد و آن این بود که تعهدات هسته ای را به شدت کاهش دهیم مردم باید در فرامین رهبر مطالبه گر و دقیق تر شوند ایا باز هم از سخنان ایشان مانند 9شرط برجام غفلت می شود یا نه.
امام جمعه ایرانشهر گفت: سپاه نباید پیر و محافظه کار شود و تمام هم و غم خود را به خواسته لیبرال ها در داخل مرزها بگذارد و بی خیال از خارج مرزها شود. یکی از معضلات کشور تنبلی و بی تفاوتی نسبت به کار و محول کردن کار به فردا است که بسیاری از سازمان ها این کار را انجام می دهند.
وی در ادامه اضافه کرد: یک نمونه از تنبلی سازمان ها قانون مصوبه مجلس در مورد ثبت اموال مسئولین می باشد که تا زمان رئیس قوه قضائیه جدید از این عمل چشم پوشی کردند.تخلفاتی همچون کارخانه های اقتصادی را تعطیل و قطعات بی کیفیت را با نام ایران از چین وارد کردند.
وی با اشاره حمایت آمریکا از شاه و سپس پس زدن شاه و بستری کردن او توسط امریکائیان در بیمارستان روانی بیان کرد: آقای گوساله بن گاو باید از سرنوشت شاه و صدام عبرت بگیرد.
ابطحی در پایان گفت: آمریکا از قدرت عظیم کشور ایران خبر دارد و ترامپ از حمله به ایران می ترسد و روز کار ال سعود سیاه خواهد شد.
انتهای پیام
کد مطلب: 424059
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *