شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۴
۱

سقوط جرثقیل روی تاکسی در خیابان محلاتی

پلیس راهور از سقوط دکل جرثقیل کاتو در منطقه ۱۴ روی یک دستگاه تاکسی خبر داد.
سقوط جرثقیل روی تاکسی در خیابان محلاتی
به گزارش پهره، به نقل از عصرهامون؛ سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در مسیر غرب به شرق محلاتی قبل از ابوذر در منطقه ۱۴ سقوط دکل یکدستگاه جرثقیل کاتو باعث ایجاد ترافیک در این مسیر شده است.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با رصد لحظه به لحظه معابر شهری توسط دوربین‌های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ این حادثه سریعا به نزدیک‌ترین تیم گشتی منطقه ۱۴ پلیس راهور اطلاع داده شد و تیم مذکور بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.
او ادامه داد: در لحظه سقوط این دکل، متاسفانه یکدستگاه تاکسی در محل در حال تردد بوده که دکل بر روی آن می افتد.
سرهنگ رازقی گفت: پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جرثقیل سنگین پلیس راهور در محل حاضر است و مشغول جابجایی این دکل است.
رازقی از رانندگان خودرو‌ها خواست با صبر و حوصله از این صحنه عبور کرده و به رانندگان خودرو‌های امدادی اجازه دهند تا به محل حادثه رسیده و اقدامات خود را انجام دهند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *