آغاز زمان نام نویسی دومین المپیاد ایمنی کار سیستان و بلوچستان

13 مهر 1398 ساعت 19:37

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام نویسی مسئولین ایمنی برای شرکت در دومین المپیاد ایمنی کار استان از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.


به گزارش پهره، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده گفت: المپیاد ایمنی کار با هدف سنجش دانش و مهارت مسئولین ایمنی ، ایجاد و فراهم کردن فرصت رقابت سالم و سازنده بین مسئولین ایمنی ، ارتقاء دانش و مهارت ایمنی در بین کارگاه ها ،کشف و شناسایی استعدادهای دارای مهارت و دانش ایمنی و تشویق آنان و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت و التزام به رعایت تمامی قوانین وضوابط مصوب شورا و کمیته اجرایی المپیاد از شرایط شرکت کنندگان است گفت: مسئولین ایمنی متقاضی شرکت در المپیاد می توانند از امروز تا سی ام مهرماه با مراجعه به سامانه، تیک مربوط به المپیاد را فعال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: افرادی که قبل از راه اندازی سامانه مسئولین ایمنی ، تشکیل پرونده خود را بصورت دستی انجام داده اند ، می بایست با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

جهاندیده افزود: مرحله استانی دومین المیپاد ایمنی کار روز جمعه 24 آبان ماه در زاهدان برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی می شوند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 424070

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424070/آغاز-زمان-نام-نویسی-دومین-المپیاد-ایمنی-کار-سیستان-بلوچستان

پهره
  https://www.pahreh.ir