دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۴
۰

استقبال آستان قدس رضوی از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: از زمان آغاز شروع عملیات خدمت رسانی به زوار حسینی پاکستان، این نمایندگی نیز در نقطه صفر مرزی با بکارگیری خدام افتخاری و حمایت ستاد مردمی اربعین استقبال خوبی از زوار داشته است.
استقبال آستان قدس رضوی از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، دادخدا خدایار در گفت وگو با عصرهامون، گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده با معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت قرار است طی روزهای آتی بسته های فرهنگی و متبرک حرم رضوی شامل نبات، نمک و سایر اقلام به استان ارسال‌ شود تا در قالب هدیه ثامن الحجج به زوار اباعبدالله الحسین اهداء شود.

به گفته خدایار؛ آستان قدس رضوی همچنین با حمایت ستاد مردمی اربعین و خیران مردمی، در حوزه تهیه و توزیع وعده غذای گرم زوار در مرز میرجاوه اقدام‌کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی نیز در مرز میرجاوه و سایر مواکب در زاهدان استقرار یافته و کار خدمت رسانی را انجام می دهند.

خدایار افزود: با توجه به پیش بینی ورود بالغ بر 80 هزار زائر، ادامه روند خدمت رسانی و پذیرایی زوار نیازمند حمایت های همه جانبه بیشتر از سوی آستان قدس می باشد.

شایان ذکر است سال گذشته آستان قدس رضوی با اهتمام ویژه ای که داشت علاوه بر تامین وعده های غذایی گرم زوار در میرجاوه و زاهدان در بخش های توزیع میان وعده، بسته های متبرک رضوی، استقبال توسط خدام و پرچم متبرک بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) حمایت ویژه ای از این زائران انجام داده بود اما امسال به دلیل محدودیت منابع و پشتیبانی از سوی آستان قدس خدمات محدودتری ارائه می شود.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *