سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶
۰
معاون حوزه خدمات شهری شهرداری ایرانشهر

نردبان هیدرولیکی /افزایش ایستگاه های اتش نشانی از نیازهای اتشنشانی ایرانشهر است

معاون حوزه خدمات شهری شهرداری ایرانشهر گفت: باتوجه به افزایش سکونت در اپارتمان های چند طبقه ای اتشنشانی ایرانشهر نیاز مبرم به نردبان هیدرولیکی دارد و با افزایش جمعیت باید تعداد ایستگاه های اتشنشانی ایرانشهر افزایش یابد.
نردبان هیدرولیکی /افزایش ایستگاه های اتش نشانی از نیازهای اتشنشانی ایرانشهر است
عبدالحق کلکلی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: آتش نشانی ایرانشهردارای دو ايستگاه در سطح شهر با 156 نفر نيرو است كه 47 نفر آنان به عنوان آتش نشان و نیروی عملیاتی مشغول فعاليت می باشند.

وی افزود: 7 دستگاه خودروي آتش نشاني، برای امداد و نجات و انجام امور آتش نشانی در شهر ایرانشهر فعال اند.
 
 وي تصریح کرد: طبق استاندارد جهانی برای هر دو هزار و 500 نفرجمعيت شهر يک آتش نشان نیاز است وبا توجه به جمعیت ایرانشهر فعلا نيروی انسانی آتش نشان در حد استاندارد جهانی را داریم.
 
کلکلی با اشاره به وجود دو ایستگاه اتش نشانی در شمال و جنوب ایرانشهر خاطرنشان کرد: این تعداد از ایستگاه های اتشنشانی با الحاق بسیاری از روستاها به شهر و رشد جمعیت و ازدیاد اپارتمان نشینی پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.
 
وی اذعان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان این منطقه نیازمند احداث چند ایستگاه آتش نشانی دیگراست.

کلکلی در پایان گفت: با توجه به تحریم های اخیر و همچنین وضعیت اقتصادی کمبوداتی از جمله نردبان هیدرولیکی در این سازمان وجود دارد که نیاز جدی به مساعدت مسئولین و توجه بیشتربه این سازمان دارد. برای اطفاء حریق و رفتن به طبقات بالا وجود این نردبان ضروری  می باشد.

انتهای پیام
کد مطلب: 424135