مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر خبر داد

کلنگ زنی دو پروژه خیر ساز با اعتبار بیش از 320 میلیون تومان و افتتاحیه مدرسه دوکلاسه پیش ساخته با همت موسسه مهر آفرین

19 مهر 1398 ساعت 19:45

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایرانشهر از کلنگ زنی دو پروژه خیر ساز با اعتبار بیش از 320 میلیون تومان و افتتاحیه مدرسه دوکلاسه پیش ساخته با همت موسسه مهر آفرین خبر داد.


به گزارش پهره، عبدالغفور حسینی خیرین مدرسه ساز را از سرمایه های یک جامعه دانست و افزود: این کار نیک، معنوی و فرهنگی خیرین همواره در طول تاریخ ماندگار خواهد بود و خداوند متعال علاوه بر اجر دنیوی، اجر اخروی را نصیب عزیزان عطا خواهد کرد.
وی با قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: دانش آموزان روستای حاجی آباد در فضای کانکس مشغول به فراگیری امر تعلیم وتربیت هستند با احداث این فضای آموزشی استاندارد 19 دانش آموزش از فضای مناسب بهره مند خواهند شد.
حسینی در آیین کلنگ زنی پروژه سه کلاسه تمپ ریگان عنوان داشت: با احداث این فضای آموزشی علاوه بر بهره مندی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول از فضای استاندار از ترک تحصیل حداقل ۴۰ نفر دختر مقطع متوسطه اول این روستا که قبلا به دلیل دوری راه و نبود فضای مناسب امکان ادامه تحصیل را نداشتند جلوگیری خواهد شد.
در ادامه امیری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ایرانشهر گفت: مدرسه 3کلاسه روستای تمپ ریگان با زیر بنای 140 متر مربع واعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان و مدرسه 2کلاسه روستای حاجی آباد ابتر با زیر بنای 78متر مربع و اعتبار 100میلیون تومان توسط موسسه مهر آفرین ساخته خواهد شد.
شایان ذکر است یک مدرسه دو کلاسه پیش ساخته به ارزش 40میلیون تومان از طرف موسسه مهر آفرین به دانش آموزان روستای موتور کهرازه که در فضای حجره مسجد مشغول به تحصیل بودند اهدا و مورد استفاده 43نفر از دانش آموزان این روستا قرار گرفت.
انتهای پیام


کد مطلب: 424150

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424150/کلنگ-زنی-دو-پروژه-خیر-ساز-اعتبار-بیش-320-میلیون-تومان-افتتاحیه-مدرسه-دوکلاسه-پیش-ساخته-همت-موسسه-مهر-آفرین

پهره
  https://www.pahreh.ir