در راستای رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای انجام شد؛

توزیع بیش از 32 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان

21 مهر 1398 ساعت 11:46

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 32 هزار و 772 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی در بین رانندگان استان توزیع شد.


به گزارش پهره، به نقل از عصرهامون، ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: 32 هزار و 772 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی و در راستای حمایت از فعالان بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای از سوم مرداد ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری بین رانندگان اتوبوس و کامیون های برون شهری این استان توزیع شد.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان و با انجام پیگیری های لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و از طریق همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته بطوری که فعالان این حوزه می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه توزیع لاستیک و اخذ حواله از محل های اعلام شده، دریافت کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

کرد تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به ما انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 424180

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424180/توزیع-بیش-32-هزار-حلقه-لاستیک-بین-رانندگان-سیستان-بلوچستان

پهره
  https://www.pahreh.ir