دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵
۰

بیش از ۸۷ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۷ هزار و ۹۸۶ زائر پاکستانی از اول شهریورماه تا ۲۰ مهرماه از طریق مرز میرجاوه وارد این استان شدند.
بیش از ۸۷ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، پیش از ظهر امروز ایوب کرد به صورت ویدئوکنفراس درجلسه هماهنگی طرح جابجایی زائران اربعین حسینی کشور بیان کرد: پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی زائرین پاکستان عتبات عالیات به کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است بطوری که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب در این استان شاهد افزایش ورودی زائران خارجی به کشور هستیم.

وی افزود:بر اساس آخرین آمار؛ ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر از زائران پاکستانی در این مدت با ۹۰۰ دستگاه اتوبوس این کشور وارد این پایانه مرزی شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین ۴۸ هزار و ۴۰۲ زائر پاکستانی پیاده در این مدت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند که بعد از ورود، جابجایی آنان با هزار و ۱۰۱دستگاه اتوبوس ایرانی به شهرهای قم، مشهد و شلمچه انجام شده است.

 وی ادامه داد: هشت هزار و ۲۴۹ نفر زائر ایرانی نیز در این مدت با ۲۰۱ دستگاه اتوبوس به مرزهای غربی کشور  به ویژه پایانه مرزی شلمچه استان خوزستان اعزام شدند.
کرد از ورود ۷۸ زائر افغانستانی در این مدت از مرز میلک خبر داد و افزود: زائران این کشور دوست و همسایه نیز با سه دستگاه اتوبوس ایرانی به مشهد مقدس و از آنجا به مقصد شلمچه اعزام شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان  خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش چشم گیر ورود زائرین پاکستانی و همچنین لزوم خدمت رسانی به هم استانی های عزیز، این اداره کل با تمام توان در خدمت زائرین محترم بوده و تمهیدات لازم جهت تامین ناوگان به منظور اعزام آنها به مرزهای غربی کشور و همچنین بازگشت آنان، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *