سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۱
۱

چند روز انتظار در صف های تعویض پلاک خودرو/ مراکز تعویض پلاک خودرو در ایرانشهر محدود است

تعداد مراکز تعویض پلاک در شهرستان ایرانشهر محدود می باشد و شهروندان ایرانشهری برای تعویض پلاک چندین روز در صف های طولانی به سر می برند.
چند روز انتظار در صف های تعویض پلاک خودرو/ مراکز تعویض پلاک خودرو در ایرانشهر محدود است
به گزارش پهره، شهروندان ایرانشهری از وضعیت نامناسب روند خدمات رسانی تعویض پلاک خودروها  و سرگردانی آن ها در این خصوص بسیار گله مند هستند.

برای بررسی این معضل خبرنگار ما سراغ یکی از شهروندان ایرانشهری رفت و وی با اظهار شلوغی و طولانی بودن صفهای تعویض پلاک به خبرنگار ما گفت: حدود دو هفته است که به صورت مکرر از ساعت 4صبح برای انجام تعویض پلاک می ایم اما همچنان کارم انجام نشده است خواهشی که از مسئولین دارم این مشکل را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی افزود: این دو هفته کاملا وقت من صرف همین کار شده است و سایر شهروندان از شهرستان های اطراف هم برای انجام تعویض پلاک به ایرانشهر می آیند و باعث تشدید شلوغی صف می شود.

برای حل این مشکل رئیس شورای شهر ایرانشهر طی بازدید بعمل آمده در دو نوبت، ساعت4ونیم بامداد و 7 صبح موضوع مورد گلایه شهروندان ایرانشهری را طی بازدید میدانی مشاهده کرد.

ایوب دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: متاسفانه مالکین محترم خودروها بدلیل وجود محدودیت در تعداد بازدید روزانه از خودروها توسط کارشناس راهور شهرستان به ناچار بعضاً از شب قبل تا صبح در صف و نوبت بازدید هستند
وی در ادامه افزود: گاها به دلایل مختلف تا چند روز این انتظار جهت بازدید ادامه دارد تا نوبت به آنها برسد.
وی اظهار کرد: با توجه به این که درصد زیادی از مراجعه کنندگان از شهرستان های همجوار هستند و از طرفی تنها یک مرکز تعویض پلاک در ایرانشهر وجود دارد به همین دلیل روند خدمات دهی به کندی انجام می گیرد.

دامنی بیان کرد: ضمن اینکه کمبود نیروی کارشناس در راهور جهت انجام مراحل روند تعویض پلاک خودروها مزید بر علت است. به همین دلیل راهور روزانه با محدودیت بازدید خودرو (۴۰ دستگاه در روز، بنا به گفته مالکین خودرو) مواجه است.

وی تصریح کرد: این شرایط مورد پذیرش نمی باشد و یک شب در صف انتظار و در خیابان به دور از شأن و کرامت مردم می باشد.

وی ادامه داد: ضرورت است در خصوص رفع مشکل شهروندان عزیز تدبیری اندیشیده شود و انتظار می رود فرمانداران و دیگر مسوولین شهرستان های همجوار همانند دلگان، بمپور، سرباز و لاشار جهت رفاه حال شهروندان شهرهای استان و جلوگیری از ازدحام متقاضیان و افزایش هزینه‌های مربوطه و خطرات احتمالی طی مسیر و دیگر مشکلات مربوط به این موضوع جهت ایجاد مراکز تعویض پلاک خودرو با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با تسهیل شرایط اقدام نمایند تا شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص این معضل مردم، در اسرع وقت پیگیر تشکیل جلسه با مسئولین مربوطه خواهیم بود تا بتوانیم با همفکری و همراهی جمعی گره از کار شهروندان فهیم بگشاییم.

گفتنی است بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر از مرکز تعویض پلاک بعمل آمد.
ابوذر کوثری با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع و دقیق به امور مردم در مرکز تعویض پلاک، را از اولویت های مهم پلیس راهور برشمرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 424255