دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
۰
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد

افزایش 81 درصدی ورود مسافران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه

سرپرست اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای سيستان و بلوچستان گفت: ورود مسافران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه ۸۱ درصد افزایش داشته است.
افزایش 81 درصدی ورود مسافران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود:  ۱۴۵ هزار و ۸۶۲ مسافر پاکستانی از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه از پايانه مرزي ميرجاوه وارد کشور شدند كه این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزايش داشته است.

وی بیان کرد: بیشترین ورودی ثبت شده مسافران طی این مدت در پایانه مرزی میرجاوه با ۱۱۱ هزار و ۳۴۴ نفر به بازده زمانی یکم شهریورماه تا اوایل آبان ماه همزمان با محروم و صفر اختصاص یافته است.

 وی ادامه داد: از مجموع 111 هزار و 344 مسافر وارد شده به کشور در ایام فوق تعداد ۵۲ هزار و ۳۹۲ نفر از زائران پاکستانی در این مدت توسط هزار و ۱۹۵ دستگاه اتوبوس جهت عزیمت به عتبات عالیات  وارد پایانه مرزی میرجاوه شدند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین ۵۷ هزار و ۹۵۲ زائر پاکستانی پیاده در این مدت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند که بعد از ورود، جابجایی آنان با هزار و ۳۴۰ دستگاه اتوبوس ایرانی به مقصد مرزهای غربی کشور انجام شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *