پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۵۸
۰
مسئول هئیت قوی ترین مردان در شهرستان ایرانشهر:

هدف اصلی امریکا ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران/ امریکا خیانت کار و توطئه گر است

مسئول هئیت قوی ترین مردان شهرستان ایرانشهرگفت: هدف اصلی امریکا ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و امریکا بعد از پیروزی انقلاب از هیچ خیانت، توطئه وتهدیدی علیه ایران دریغ نکرده است.
هدف اصلی امریکا ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران/ امریکا خیانت کار و توطئه گر است
عبدالخالق سپاهی مسئول قوی ترین مردان در شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: روز به روز در جهان افول امریکا بیش تر مشاهده می شود و با انقلاب هایی که روز به روز در خاورمیانه توسط امریکا رخ می دهد باعث تضعیف قدرت ان شده است و این یکی از بارزترین نشانه های افول امریکا است.


وی افزود:یکی دیگر از نشانه های افول امریکا ناکامی تدابیرش در عراق و سوریه است.

وی تصرح کرد: یکی از اصلی ترین دلایل شکست امریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگ معنویت در انقلاب است و مقامات امریکایی پس از چهار دهه مفهوم عینی ایران قدرتمند را درک کرده اند.

سپاهی با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن صددرصدی امریکا عنوان کرد: یکی از مصداق هایی که مقام معظم رهبری بیان کرده اند همان عدم راستی، صداقت از سوی امریکا است. امریکایی ها در برخورد غیر منطقی و صادق نیستند.

وی ادامه داد: مذاکره با امریکا بیهوده است و سیاست های امریکا با امدن و رفتن دولت ها در کشور ایران تفاوت چندانی نمی کند. هدف اصلی امریکا ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مسئله برجام و غیر ملموس بودن ان توسط مردم خاطرشان کرد: برجام در زندگی مردم تاثیر به سزایی ندارد. مذاکره با امریکا وقت هدر دادن است و ایرانیان باید از توان و ظرفیت داخلی خود استفاده کنند.

مسئول هئیت قوی ترین مردان با کسب 25بار مقام اول استانی گفت: مشکلات کشور با ارتباط داشتن امریکا حل نمی شود. ازابتدای انقلاب تا کنون بر ملت ایران مخالفت دولت و  حکومت امریکا به صورت پنهان و اشکار با جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است.

به گفته این ورزشکار امریکا در این چهل سال از هیچ خیانت، توطئه وتهدیدی علیه ایران دریغ نکرده است تصور حل مشکلات  کشور با ارتباط امریکا فکر بسیار واهی و خیال خام است.

انتهای پیام
کد مطلب: 424333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *