يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴
۰

اعمال محدودیت های ترافیکی زاهدان در روز 13 آبان

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان محدودیت های ترافیکی در روز 13 آبان در شهرستان زاهدان را اعلام کرد.
اعمال محدودیت های ترافیکی زاهدان در روز 13 آبان
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون علی نام درست در گفت وگو با عصرهامون گفت: همزمان با روز استکبارستیزی و برگزاری راهپیمایی 13 آبان محدودیت های ترافیکی در شهر زاهدان اعمال می شود.
وی با بیان اینکه شروع محدودیت ها از ساعت 6صبح می باشد افزود: در محدوده میدان و طول بولوار آزادی در مسیر جنوب به شمال از میدان پاسداران به سمت تقاطع پاسداران ومطهری، بولوار مطهری مسیر شرق به غرب تا میدان آزادی، زیرگذر میدان امام علی(ع) از تقاطع شهید بهشتی به سمت بولوار شهید مطهری و خروجی میدان امام علی به سمت میدان آزادی مسیر غرب به شرق شامل این محدودیت ها است.
وی تصریح کرد: همچنین در میدان شهدا مسیر غرب به شرق به سمت تقاطع آزادی، خیابان شهید مصطفی خمینی از تقاطع طالقانی به سمت بولوار آزادی، خیابان امام خمینی تقاطع آیت الله سیستانی به سمت تقاطع آزادی مسیر شرق به غرب، تقاطع سعدی آزادی از تقاطع طالقانی و مصطفی خمینی مسیر غرب به شرق محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.
نام درست تاکید کرد: کلیه فرعی های منتهی به بولوار و میدان آزادی از ساعت 6 صبح تا پایان راهپیمایی شامل محدودیت ترافیکی است و امکان تردد خودرویی شهروندان دراین مسیرها وجود ندارد.
وی به ساکنان در این مسیر توصیه کرد که از پارک خودروهای خود در بولوار آزادی و خودداری کنند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *