دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۰۱
۰
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان وبلوچستان:

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان وبلوچستان گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و هدف غایی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش قرب الی الله و تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان می باشد.
سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است
به گزارش پهره، برنامه معلم اینده ساز با حضور مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان وبلوچستان با شرکت 200نفر از فرهنگیان بسیجی شهرستان های بمپور، دلگان، ایرانشهر و بخش بزمان در سالن اجتماعات اموزش و پرورش به همت سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

عبداله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار پهره در حاشیه جلسه بیان کرد: در راستای کارکردهای تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، معرفتی وبصیرتی فرهنگیان و با توجه به راهبردهای 11 و 13 سند تحول بنیادین اموزش و پرورش و بیانیه ی گام دوم انقلاب برنامه معلم اینده ساز امروز با حضور200نفر از فرهنگیان بسیجی اعم از مدیران مدارس و معاونین پرورشی شهرستان های بمپور، دلگان و بخش بزمان در ایرانشهر برگزار شد.  

وی با اشاره به موارد فوق افزود: این ها از مطالبات و خواسته های مقام معظم رهبری می باشد که براساس منویات و فرمایشات ایشان است.

وی ادامه داد: برنامه معلم اینده ساز با هدف کمک به نظام تعلیم، تربیت و اموزش و پرورش از طرف سازمان بسیج فرهنگیان استان برنامه ریزی شده و در سراسر استان اجرا خواهد شد.

شیرازی عنوان کرد: باید برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت اسلامی، سند تحول بنیادین را به عنوان یک نقشه راه در نظر داشته باشیم، این سند نقشه راه آموزش و پرورش است و سهم هر نهادی را برای رسیدن به هدف مطلوب مشخص کرده است.

انتهای پیام
کد مطلب: 424413
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *