پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۵۷
۰

بازگشت ۲۷۶نفر از محکومین و زندانیان ایرانشهری به آغوش گرم خانواده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر از آزادی و خروج حبس ۲۷۶ نفر از محکومین و زندانیان شهرستان ایرانشهر در سه ماهه ی گذشته خبر داد.
بازگشت ۲۷۶نفر از محکومین و زندانیان ایرانشهری به آغوش گرم خانواده
محسن گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: آزادی و خروج از حبس ۲۷۶ نفر از محکومین و زندانیان شهرستان ایرانشهر در سه ماهه ی گذشته انجام شد.
وی با اشاره به اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها مصوب۳۱ مرداد، رئیس قوه قضاییه افزود: با بکارگیری همه ی ظرفیت های قانونی و اعطای تسهیلات پیش بینی شده در قوانین موضوعه مانند آزادی مشروط، مرخصی پایان محکومیت، اجرای نظام های آزادی و نیمه آزادی و عفو محکومان واجد شرایط۲۷۶ نفر از محکومین زندان ایرانشهر به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.
وی ادامه داد: این دادستانی برنامه ی بازدید از زندان شهرستان را بصورت مستمر و هفتگی دنبال کرده و به اذعان مسؤولین سازمان زندان های استان، اعطای این حجم از تسهیلات به محکومین شهرستان در استان و حتی کشور بی نظیر می باشد.
وی در پایان اذعان کرد: سیاست جنایی و رویکرد جدید دستگاه قضا پیگیری، ترویج دیدگاه حبس زدایی در بین قضات کشور می باشد که این موضوع در دادسرای ایرانشهر نیز با جدیت پیگیری می شود.
انتهای پیام
کد مطلب: 424424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *