امام جمعه موقت ایرانشهر:

مقام معظم رهبری، بنیان گذار وحدت نظام اسلامی /ایجاد تفرقه توسط صیهونیست ها در فضای مجازی

24 آبان 1398 ساعت 12:26

امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت: مقام معظم رهبری یکی از منادیان و بنیان گذاران وحدت در نظام اسلامی بوده است و دشمنان کشور در فضای مجازی با ایجاد مطالب کذب به دنبال ایجاد تفرقه هستند.


به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی افضلی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای فاطمه الزهرا بیان کرد: نمازگزاران باید تقوای الهی را پیشه کنند خداوند در همه امور بیناست و فردای قیامت ان عملی که به تقوا نزدیک باشد نزد خداوند بدون پاداش نیست.
وی ضمن افزود: امروز 17ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) می باشد که به تعبیر برادران اهل سنت 12ربیع الاول سالروز ولادت پیغمبر و به روایت اهل تشیع 17 ربیع الاول است.
وی با اشاره به زمان تبعید مقام معظم رهبری در ایرانشهر ادامه داد: در طول تاریخ سعی اکثر دشمنان ایجاد تفرقه بین مردم بوده است که مقام معظم رهبری قبل از انقلاب در زمان حضور در ایرانشهر تاریخ 12تا17ربیع الاول را هفته وحدت نامیدند و ایشان از منادیان وحدت و بنیان گذار وحدت در کشور بودند.
وی با اشاره به اهمیت وحدت بین ائمه تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ملت ایران حفظ وحدت در برابر کفار و صهیونیستی ها است.
وی خاطر نشان کرد: امروزه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مسائل کذب و دروغ از جانب صهیونیست ها برای ایجاد تفرقه اتفاق می افتد.
به گفته این خطیب جمعه امروز روز بزرگداشت علامه طباطبایی است و خاطر نشان کرد: علامه، در حوزه علمیه قم به جای اشتغال به فقه و اصول، درس تفسیر قرآن و فلسفه برقرار کرد. این کار او موجب رونق دانش تفسیر در حوزه قم شد. روش تفسیری او تفسیر قرآن به قرآن بود.
افضلی تبار گفت: افزایش قیمت بنزین با توجه به نظر کارشناسان و اقتصاددانان به مصلحت بوده است. در این راستا انتظار مردم از دولتمردان تدابیری در زمینه عدم تاثیر این عامل در سایر اجناس ها و کالاهاست.
انتهای پیام


کد مطلب: 424427

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424427/مقام-معظم-رهبری-بنیان-گذار-وحدت-نظام-اسلامی-ایجاد-تفرقه-توسط-صیهونیست-فضای-مجازی

پهره
  https://www.pahreh.ir