چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۳۸
۰

کرایه تاکسی ها در زاهدان هیچگونه افزایشی نداشته است/ با متخلفین برخورد قانونی مواجه می شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان با بیان اینکه نرخ تاکسی های این شهر پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین هیچگونه افزایشی نداشته، گفت: با رانندگانی که خودسرانه کرایه را افزایش دهند، برخورد قانونی خواهد شد.
کرایه تاکسی ها در زاهدان هیچگونه افزایشی نداشته است/ با متخلفین برخورد قانونی مواجه می شود
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون جلیل دهقانی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر زاهدان تحت هیچ شرایطی افزایش نداشته و تا زمانی که  دستوالعمل جدیدی ابلاغ نشود، این روند تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه بنزین تاکسی های درون شهری افزایش پیدا کرده و دلیلی برای افزایش نرخ جابجایی مسافر در سطح شهر وجود ندارد، افزود: سهمیه سوخت تاکسی های بنزین سوز بر اساس عملکردشان تا 400 لیتر و تاکسی های دوگانه تا 200 لیتر خواهد بود.

وی ادامه داد: رانندگان تحت هیچ شرایطی حق دریافت مبلغی بیشتر از نرخ مصوب از مسافران را ندارند و باید با همان قیمت قبلی به فعالیت خود را ادامه دهند.

دهقانی با بیان اینکه گشت های نظارتی سازمان تاکسیرانی به صورت دو شیفت و پیوسته شرایط را رصد و کنترل می کنند، تصریح کرد: از همه شهروندان زاهدانی درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به واحد بازرسی این سازمان گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان در خصوص نحوه نظارت بر عملکرد تاکسی های اینترنتی نیز اظهار کرد: برای این دسته از ناوگان خدماتی در شهر جدیدا دستورالعملی تدوین شده و کار نظارت بر عملکرد آنان به سازمان تاکسیرانی زاهدان محول شده است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *