شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱
۰
در بیانیه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

هفته بسیج بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیجیان با ولایت است

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای مشترک با بیان این مطلب که هفته بسیج بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیجیان با ولایت است، بر لزوم توجه به پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و بستر سازی برای تشکیل تمدن عزتمند اسلامی تاکید کردند.
هفته بسیج بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیجیان با ولایت است
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای مشترک منتشر کردند.


در این بیانیه آمده است؛

هفته بسیج، یادآور حماسه آفرینی های بزرگ مردانی است که تمام هستی شان را در طبق اخلاص گذاشتند تا اوج افتخارات را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.


فرهنگ بسیج بزرگترین و مقدس ترین فرهنگ عالم است، که ریشه های محکم و فراگیر آن بر تمدن تو خالی و پوچ غرب کرد و جوانان را در تشکل مقدس خود جمع کرد که با ایمان و اعتقاد بالای خود آینده بشریت را رقم خواهند زد.


بسیجیان، سروقامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمیده و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز وصف جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه دارانی که حق در سیمایشان متجلی است.
 امسال در حالی طلیعه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان را گرامی می داریم که شاهد اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران و صدور و بروز آن در منطقه و جهان هستیم، اگر چه گوشه قلبمان مالامال اندوه حوادث خونین و مرگباری است که در جهان اسلام به وقوع پیوسته است؛ کشتار بی رحمانه مردم یمن، فلسطین، سوریه و بحرین گرفته تا آشوبها و اعتشاشاتی که در عراق، لبنان و دیگر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم، حوادثی که توسط سردمداران کفر یعنی آمریکا و صهیونیزم جهانخوار و نوکران سفینه شان در منطقه یعنی آل سعود و گروههای تکفیری در سایه سکوت خفت بار مجامع بین المللی انجام می پذیرد.

دشمنان اسلام بدانند ما بسیجیان در سایه منویات و رهنمودهای مولا و مقتدایمان آیت الله العضمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همیشه در صحنه خواهیم ماندو تمام تلاشمان را در راستای پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و بستر سازی برای تشکیل تمدن عزتمند اسلامی بکار خواهیم بست و به فرموده بزرگ بسیجی قرن امام خمینی(ره) مصمم هستیم تا پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزار در آوریم و این پرچم پر افتخار را به دستان صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج الله) برسانیم.

بسیجیان سلحشور و آحاد مردم غیور و عزتمندان استان تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون بسیجیان عزیز و مردم ولایتمدار استان را در تمامی عرصه ها خواستاریم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *