يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۶
۰
در راهپیمایی اقتدار و امنیت در ایرانشهر مطرح شد

محاکمه زم در ملا عام/پایبند بودن ملت ایران به ارمان های نظام اسلامی

امام جمعه اهل تشیع گفت: روح الله زم به عنوان یک ضد انقلابی باید به صورت علنی محاکمه شود و مردم ایران به ارمان های نظام اسلامی پایبند هستند.
محاکمه زم در ملا عام/پایبند بودن ملت ایران به ارمان های نظام اسلامی
به گزارش پهره حجت السلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی در تجمع اعتراض آمیز مردم ایرانشهر که صبح امروز با حضور پرشور مردم، دانش آموزان و مسئولان نسبت به اغتشاشات اخیر در میدان قدس این شهرستان برگزارشد، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان عزیز بیان کرد: همه مردم ایران بسیجی هستند و روحیه بسیجی دارند، امروز در این مکان گرد هم امدند تا به امریکا بفهمانند تا اخرین نفس پای نظام اسلامی هستند و این سنگ اندازی ها و اشوبها نمی تواند در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند.
 
وی افزود: تنها نظامی که مورد قبول و پذیرش مردم است نظام اسلامی و ولایی می باشد. ایرانیان مردمانی صبور، با تقوا و پرهیزگار هستند و ملتی هستند که به ارمان های اسلامی ارزش می گذارند.
 
وی ادامه داد: ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان دارای وحدت هستند و تفرقه را نمی پذیرند و جمعیت باشکوه و با عظمتی که امروز امدند نمادی ازاتحاد این منطقه است.
 
این خطیب جمعه با اشاره به افزایش نرخ بنزین اضافه کرد: کارشناسان باید تمام جوانب و زوایا مسئله را مورد توجه قرار می دادند تا به مردم اسیبی وارد نشود و برای مملکت هزینه ایجاد نشود.
 
ابطحی خاطر نشان کرد: هزینه همیشه مادی نیست خوشحال کردن دشمن از به هم ریختگی مملکت از خسارتهای مادی بدتر است.
 
وی عنوان کرد: تجمع امروز مردم برای حمایت از نظام و ولایت است و به اشوبگران و اغتشاشگران پست بفهمانند اگر بار دیگر بخواهند به مملکت اسیبی وارد کنند دیگر با انان با رافت و رحمت برخورد نمی شود.
 
امام جمعه اذعان کرد: تاکنون ملت ایران نسبت به افراد ضد انقلابی با رافت برخورد کردند اما از حالا به صورت قاطعانه حامی مجازات اغتشاشگران و ضدانقلابیون هستند.
 
وی در پایان گفت: روح الله زم باید به صورت علنی محاکمه شود تا ملت ایران منافقان را بشناسند. نهادهای امنیتی، سپاه، سربازان گمنام سرشاخه ها را دستگیر کردند و دستگاه قضا با قاطعیت با ان ها برخورد و مجازات می کند.
 
انتهای پیام
 
 
 
کد مطلب: 424476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *