يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۲۵
۱

مردم با بصیرت حامی رهبری و نظام اسلامی هستند

مدیر حوزه علمیه حقانیه ایرانشهر گفت: عمل به دستورات رهبر انقلاب مانع ورود نفوذی ها می شود.
مردم با بصیرت حامی رهبری و نظام اسلامی هستند
مولوی عبدالصمد دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ملت ایران همیشه با نظام اسلامی هماهنگ هستند رهبر معظم انقلاب با تدابیر به موقع خویش، توانستند جریان فتنه نهم دی ماه را مهارکنند.

وی افزود: اگر تدبیر به موقع ایشان نبود، دشمنان و فتنه گران امنیت کشور را به مخاطره می انداختند و تنها با بصیرت و بینش انقلابی است که می توان دشمن و راه های مقابله با او را شناخت.

مدیرحوزه علمیه حقانیه ایرانشهر تصریح کرد: حماسه ۹دی یکی ازبرگ های زرین تاریخ ایران اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مردم ایران در۹دی سال۸۸، دراعتراض به فتنه گران، به خیابان ها آمدند و حمایت خود از نظام و انقلاب و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.

دامنی ادامه داد: نهم دی ماه تجلی بصیرت عمیق مردم ولایت مدار ایران اسلامی است که از عمق جان به ولایت پیوستن و فتنه را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: مردم مسلمان ایران در روز نهم دی ماه 88 به تمام دشمنان اسلام ثابت کردند که دشمن اسلام و انقلاب را می شناسند و هر گز فریب فتنه های آنان را نمی خورند.


این خطیب جمعه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که نظام اسلامی باید تا جایی ببریم که مدینه فاضله باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید همیشه در مقابل برنامه ها و اهداف دشمن علیه نظام اسلامی هوشیار، آگاهانه و با اتحاد، منسجم عمل کنند و فریب تبلیغات دشمنان را نخورند.

 انتهای پیام/
کد مطلب: 424656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *