شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹
۰
در راستای مقابله با قاچاق سوخت انجام شد؛

غیرفعال شدن بیش از 4 هزار کارت سوخت در سراوان

فرماندار سراوان گفت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان سراوان بیش از چهار هزار کارت سوخت غیر فعال شده است.
غیرفعال شدن بیش از 4 هزار کارت سوخت در سراوان
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛در ماه های اخیر با افزایش نرخ بنزین صف هایی طولانی دریافت سوخت در شهرستان تشکیل شد به گونه ای که مردم ساعت ها برای دریافت سوخت مورد نیاز خود در صف بودند.
 

برخی از افراد سود جو با در دست داشتن کارت های بی شماری در جایگاه های سوخت شهرستان اقدام به سوخت گیری می کردند و در بازار آزاد با قیمت گزافی به فروش می رساندند که امر منجر شده بود که سوخت گیری شهروندان عادی با مشکل مواجه شود.


  به منظور از بین رفتن صف های طولانی و مقابله با قاچاق سوخت، طبق تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان اجرایی شهرستان، مقرر شد هر خودرو با کارت سوخت خود اقدام به سوخت گیری کند در غیر این صورت کارت سوخت وی از چرخه کدینگ خارج می شود.

 در همین راستا علیرضا شهرکی، فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت در شهرستان، بین چهار تا پنج هزار کارت سوخت در  سراوان غیر فعال شده است.


 وی افزود: چنانچه کارت سوختی سهوا ابطال شده باشد، شخص به صورت مکتوب درخواست کند که بعد از سیر مراحل اداری و بررسی های لازم، مطابقت با دوربین های جایگاه، اگر شائبه قاچاق سوخت نباشد، می توان مجدد به کدینگ برگردد.


 فرماندار سراوان در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: اگر چنانچه کارت صرفا برای قاچاق سوخت مورد استفاده قرار می گرفته، به تعزیرات حکومتی  جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده می شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 424657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *