دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۰۴
۰

مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان با اشاره به این که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند گفت: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه مردم با بصیرت ایران است.
مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی هستند
سلطانعلی میر در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در طول 40 سال بعد انقلاب بصیرت و آگاهی مردم به کرات مشاهده شد. در فتنه ها و اتفاقات ایجاد شده برای براندازی نظام اسلامی رکن اصلی پیروزی، بصیرت ملت ایران بود که حق را از باطل تشخیص دادند.

 

وی افزود: در جنگ مردم با بینش و بصیرت کامل از نظام و حاکمیت دفاع کردند و پس آن هم فتنه های دیگر توسط دشمنان اسلام خلق شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد سیستان وبلوچستان عنوان کرد: در فتنه 23تیر ماه سال 78 اوج بصیرت مردم نشان داده شد و همچنین در سال 88 فتنه ای که با موضوع انتخابات خلق شد و فعالیت برخی افراد ساده لوح با جریان های سیاسی داخل پیوند خورد و باعث ایجاد حرکتی شد که انقلاب را با چالش روبرو کرد.

 

وی ادامه داد: حرکتی که از مدت ها قبل توسط معاندین برنامه ریزی شده بود.

 

میر تصریح کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم با بصیرت و با حضور به موقع در نطفه باعث خفه شدن فتنه شدند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در آبان ماه امسال گفت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی اقداماتی ضد انقلابی و نظامی انجام دادند و مردم با آگاهی کامل در کل کشور این فتنه غربی، عبری و آمریکایی را خاموش کردند.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: رمز بقای انقلاب و عبور از بحران های دشمنان ومعاندین نظام، رویکرد بینش و بصیرت ملت ایران بوده است.

 

وی اضافه کرد: مردم ایران برای مقابله با دشمنان به صورت قاطع و شفاف تصمصم می گیرند. حماسه نهم دی ماه سال 88 یکی از حوادثی است که نقش بصیرت را با تمام وجود می توان لمس کرد و اوج آگاهی، وحدت، همدلی ملت ایران را مشاهده کرد.

 

این مقام مسئول گفت: مسئولین باید قدر ملت با بصیرت ایران را بدانند و مشکلات مردم را که با معضلات اقتصادی و مادی دست و پنجه نرم می کنند حل کنند. هم اکنون مردم از گرانی و بیکاری و وجود فساد در برخی دستگاه های اجرائی رنج می برند.

 

وی در پایان گفت: ملت غیور ایران همیشه در صحنه های دفاع از نظام حضور داشته اند و در تنگناهای زندگی و حتی فشارهای اقتصادی که کمر آنان را خم کرده است خود را دچار محدودیت برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با وجود رهبری فرزانه نکرده اند و دفاع از این آرمان ها را وظیفه خود می دانند.

 

انتهای پیام/
کد مطلب: 424665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *