شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۵
۰
در مراسم عزادرای مطرح شد؛

سردار سلیمانی، نماد مبارزه با استکبار جهانی

امام جمعه ایرانشهر با اشاره این که سردار سلیمانی نجات‌دهنده جهان اسلام از تروریسم بود، گفت: سقوط آمریکا از جهان اسلام حتمی است.
سردار سلیمانی، نماد مبارزه با استکبار جهانی
به گزارش پهره، مراسم عزاداری و سوگواری سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه معزز، فرماندار،فرمانده سپاه، کلیه مسئولین دستگاه های اجرائی و دانش آموزان بسیجی در آموزش و پرورش ایرانشهر برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین شجاع الدین ابطحی در این مراسم بیان کرد: تسلیت گفتن شهادت سردار سلیمانی برای این ملت بسیار سخت است غم رفتن این شهید بزرگوار به وسعت روح او بود.


وی افزود: هر چه روح انسان خالص تر باشد انسان وسیع تر می باشد و رابطه عمیق تری با خدا دارد با شهادت قاسم سلیمانی جهان اسلام عزادار شده است.


امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: همه ما دل شکسته این سفر کرده هستیم کسی که سرباز ولایت، مدافع حرم و حریم، مجاهد فی سبیل الله و حامی مظلومان دنیا بود.


وی اضافه کرد: قاسم سلیمانی نماد انسان کامل و عارف بود روحش بالا رفت و نتوانست در این عالم خاکی سر کند.
 

این خطیب جمعه تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، سردار شهید قاسم سلیمانی به وسیله امام خمینی (ره) و اسلام تربیت شده است و امروز به کل دنیا فهماند که نظام اسلامی یعنی چه وکسی که لباس نظامی بر تن دارد چگونه رفتار می کند.


وی خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی آن قدر بزرگ و باعظمت بود که پیروزی در برابر داعش را از خدا دانست و در نامه ای که به رهبر نوشت ذکر کرد.


ابطحی با اشاره به خدمت 40ساله سردار شهید سلیمانی گفت: این بزرگوار بارها تا مرز شهادت پیش رفت اما خداوند او را نگه داشت.
 
وی عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی نقطه عطفی در مقاومت است به زودی زوال و نابودی آمریکا را خواهیم دید و از جهان اسلام بیرون رانده می شود.


انتهای پیام/
 
 
 
 
کد مطلب: 424682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *