جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶
۰

یاری رساندن سیل زدگان سیستان و بلوچستان/دولت انقلابی مو را از ماست می کشد

امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر با بیان این که با روی کار آمدن دولت و مجلس انقلابی گفت: سیل زدگان سیستان و بلوچستان نیازمند حمایت هستند و سردار حاجی زاده خود را مطیع قانون دانست.
یاری رساندن سیل زدگان سیستان و بلوچستان/دولت انقلابی مو را از ماست می کشد
به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا ایرانشهر بیان کرد: اگر انسان با تقوا در بدترین و سخت ترین شرایط قرار بگیرد خداوند حتما راه نجات را به او نشان می دهد.
وی افزود: در حالی که مردم در غم از دست دادن سردار دل ها، شهید سلیمانی بودند خبر مسرت بخش سیلی محکم سپاه به آمریکا شنیده شد که این کار اندکی به اندوه مردم التیام بخشید.
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خبر سقوط هواپیما اوکراینی با داشتن 147مسافر به گوش مردم رسید که ستاد مشترک نیروهای مسلح مسئولیت این سقوط را بر عهده گرفت.
وی اضافه کرد: سردار حاجی زاده با کمال تواضع و فروتنی خود را در برابر قانون مطیع دانست و از مردم معذرت خواهی کرد.
ابطحی با اشاره به این که، برخی مسئولین در این مملکت هستند که با کارهایشان باعث نابودی اموال بیت المال و پر پر شدن شدن ناجوانمردانه جوانان شده اند اما مسئولیت خسارات وارده را بر عهده نگرفتند و خندیدند، خاطرنشان کرد: اما سردار حاجی زاده گفت من آبرویم را با خدا معامله کردم.
وی با بیان وجود جنگ سایبری و الکترونیکی با دشمن تصریح کرد: به زودی مردم شاهد این هستند که سقوط هواپیما اوکراینی کار آمریکا بوده است.
این خطیب جمعه گفت: سفیر وزیر انگلیس مثل روباه از لانه جاسوسی خود خارج شده بود تا آتش فتنه را شعله ور تر کند اما با تیز هوشی نیروهای اطلاعاتی دستگیر شد.
وی با اشاره به این که برخی سلبریتی ها و مخالفان با سپاه اشک تمساح برای شهدا ریختند، شمع روشن کردند و با وجود داغدار بودن مردم شروع به اهانت کردند، عنوان کرد: 40سال تمام سپاه مسئول امنیت بود اما کار آنان به چشم نیامد و مورد تقدیر قرار نگرفت و اکنون چرا غربگرایان به هیجان آمده اند.
امام جمعه ایرانشهر با بیان ناراحتی رئیس جمهور از رد صلاحیت شدن برخی از نمایندگان که دارای مفاسد اقتصادی بودند تصریح کرد: حق با ریاست جمهوری است زیرا اگر مجلس و دولت انقلابی روی کار بیاید مو را از ماست می کشد.
وی گفت: باران و سیل بی سابقه این رحمت الهی در سیستان و بلوچستان اگر چه باعث پرشدن سدها شد اما برخی از هم استانی ها متحمل خساراتی شده اند که نیاز به کمک و امداد رسانی دارند. < br/> انتهای پیام/
کد مطلب: 424707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *