در اولین روز آغاز دهه فجر انجام شد

سفر به سرزمین آسمانی ها / اعزام راهیان نور از شهرستان ایرانشهر

12 بهمن 1398 ساعت 13:16

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر از اعزام 135 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.


 فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره گفت: یکی از شاخصه های پیشرفت انقلاب اسلامی راهیان نور می باشد که بسیار با ارزش بوده و باید جدی گرفته شود.
 
 
 
وی افزود: راهیان نور در ابتدا فقط مختص خانواده شهدا بود تا از محل شهادت فرزند یا پدر خود بازدید کنند اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهیان نور تبدیل به یک حرکت بین المللی و جهانی شده که از سراسر دنیا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
 
 
فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در جامعه دانش آموزان هستند که در واقعه با الگو گیری و حضور در فضاهای معنوی می توانند یک توشه بسیار با ارزش برای آینده ذخیره کرده و از آن الهام بگیرند و ادامه دهنده راه شهداء باشند.
 
 
وی عنوان کرد: با آغاز دهه فجر صبح امروز به تعداد 135 نفر از دانش آموزان پسر از شهرستان های  ایرانشهر، بزمان، بمپور به مناطق عملیاتی جنوب کشور با سه دستگاه اتوبوس اعزام شدند.
 
 
 
در ادامه عبدالغفور حسینی، مدیر آموزش و پرورش ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار پهره گفت: با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد 45 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان این شهرستان به وسیله یک دستگاه اتوبوس به سرزمین نور و نورانیت  اعزام شدند.
 
 
وی افزود: از سالیان دراز جبهه استکبار به دنبال ایجاد توطئه بر علیه نظام اسلامی بوده است که به عنوان نمونه می توان جنگ تحمیلی را نام برد.
 
 
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان فراوانی از این منطقه در آن زمان برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها و مناطق جنگی رفتند.
 
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های بسیار باارزش سپاه، بسیج دانش آموزی و آموزش وپرورش اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور است که به مدت یک هفته درمناطق عملیاتی جنوب کشوراقامت می کنند و با حضور در هویزه و شلمچه با یادمان شهداء، رشادت های آنان که جان شان را برای دفاع از اسلام ازدست دادند آشنا می شوند.
 
 
 
حسینی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی راهیان نور در زمان برگشت از مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهر کرمان اعزام تا بر سر مزار سردار شهید اسلام، قاسم سلیمانی حضور یابند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 424739

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424739/سفر-سرزمین-آسمانی-اعزام-راهیان-نور-شهرستان-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir