معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

رمز ادامه راه انقلاب، ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است

15 بهمن 1398 ساعت 20:08

ابوذر کوثری با بیان این که چهل سالگی انقلاب بیان گر اوج پختگی نظام سیاسی می باشد، گفت: رمز ادامه راه انقلاب ایستادگی برابر دشمنان اسلام است.


به گزارش پهره، جلسه شورای اداری امروز به ریاست ابوذر کوثری، فرماندار ایرانشهر با حضور ائمه جمعه، مدیران ادارات و ارگان های دولتی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در این جلسه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر بیان کرد: ملت ایران امسال شاهد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند طبق بیانیه پخته و دارای چشم انداز روشن، گام دوم از سوی مقام معظم رهبری این انقلاب در سن چهل سالگی به پختگی کامل رسیده است.
وی با اشاره به این که تصور برخی از معاندین بر این بوده که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی را نمی بیند، افزود: چهل سالگی انقلاب بیان گر اوج پختگی نظام سیاسی می باشد.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: پختگی یک فرد یا نظام سیاسی به معنای عدم مشکل نیست بلکه به این معنی است که در اوج بحران بتوان با مشکلات مقابله کرد.
وی اضافه کرد: کشور ایران امروزه متحمل مشکلات و بحران های فراوانی از بیرون می باشد که اگر در اوج پختگی نبودیم ستون فقرات می شکست.
کوثری گفت: تحریم ها و مشکلات وارده بر ایران از بی سابقه ترین و سخت گیرانه ترین موارد علیه یک کشور در تاریخ معاصر می باشد اما نظام اسلامی با این عوامل به درستی برخورد می کند و در بسیاری مواقع توانسته ایم سر رشته تمام امور را در دست بگیریم و عقب نشینی نکنیم.
وی تصریح کرد: از تمام مسئولین و نمایندگان مردم دعوت می کنم در مراسمات ایام اله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند.
این مقام مسئول با بیان این که حوزه انتخابیه ایرانشهر بزرگترین و تنها حوزه ای می باشد که از هیچ موضوعی به سادگی عبور نمی کند، خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی انتخابات می باشد در واقع به معنای شعار حق تعیین است که در عمل محقق کند آن چیزی که در انتخابات پیش رو مجلس در این شهرستان پیش بینی می شود اجرای پرشور، با نشاط و رقابتی سالم آن است. تا روز گذشته ۱۳ نفر از داوطلبین یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تائید شدند که در این میان افراد داوطلب دارای سلایق و گرایشات مختلف هستند که مردم می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود به فرد مورد نظر رای دهند و وظیفه فرمانداری به عنوان متولی و هئیت اجرایی این امر این است که بستر مناسب برای شایسته گزینی را فراهم کند اعضاء شورای اداری هم موظف به همکاری در جهت تامین نیروی انسانی و ناوگان خودرویی هستند.
به گفته وی، یکی از دستاوردها در عمل آرمان ها در انقلاب اسلامی این بوده که مردم ولی نعمت هستند و مسئولین باید وفادار باشند و تکریم ارباب رجوع و رضایت آن جزء وظایف ذاتی و اخلاقی اداری مدیران است.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به سیل اخیر و اتخاذ تدابیر به موقع در جهت کاهش آسیب های احتمالی سیلاب، گفت: از تمامی ارگان ها و ادارت به خصوص اعضاء ستاد بحران، سپاه شهرستان و جمعیت هلال احمر به جهت اقدامات به موقع امدادرسانی به آسیب دیدگان تشکر می کنم.
ابوذر کوثری در پایان عنوان کرد: بیش از ۱۰۰تن اقلام که شامل غذا گرم، خوراکی بوده بین سیل زدگان شهرستان ایرانشهر و بخشی بین خانوارهای دلگان، بنت، نیکشهر توزیع شده است و همچنان این امداد رسانی ها ادامه دارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424751

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424751/رمز-ادامه-راه-انقلاب-ایستادگی-برابر-دشمنان-اسلام

پهره
  https://www.pahreh.ir