دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۴۳
۰
نماینده خبرگان در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان

حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن ضربه ای متقابل به تحقیر کنندگان نظام اسلامی خواهد بود

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت شهید قاسم سلیمانی است، می تواند پاسخی دندانشکن به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی باشد.
حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن ضربه ای متقابل به تحقیر کنندگان نظام اسلامی خواهد بود
مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده خبرگان در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به روز ۲۲بهمن که مصادف با پیروزی جمهوری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) است، بیان کرد: ملت ایران دارای بصیرت و آگاهی کامل هستند که به وسیله این موارد می توانند دشمنان کشور خود را بشناسند و در زمان مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: مردم همیشه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به صحنه می آیند و به دشمنان اجازه ایجاد فتنه و آشوب را نمی دهند و ملت ایران همیشه با حرکات به موقع خود توانسته اند برنامه ها و اهداف شوم دشمنان به خصوص آمریکا را نابود کنند.
نماینده نماینده خبرگان در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شریف ترین انسان‌های تاریخ معاصر ایران بود که با رشادت و دلاورمردی عرصه را برای مستکبران واستعمارگران جهانی تنگ کرد اما دشمن با اقدامات کور و بزدلانه خود باعث شهادت این فرد با عظمت شد.
وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با ترور شخصیت‌ها انقلاب ما از بین نمی‌رود.
سلامی اضافه کرد: لازمه برون رفت از توطئه های دشمن داشتن آگاهی و بصیرت از نیات و فتنه های آنان است مردم هرگز نباید به تبلیغات شبکه های معاند گوش بدهند.
وی اضافه کرد: همه ساله مردم با حضور به موقع در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان خدا و دین و نظام اسلامی را نا امید و مایوس می کنند و باعث شاد شدن قلب امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری می شوند اما امسال این روز برای ملت ایران از شکوه و عظمت بیشتری برخوردار می باشد زیرا مصادف با اربعین شهید قاسم سلیمانی می باشد. آمریکا باید بداند این حرکت ناجوانمردانه، مردم ما را نسبت به انقلاب مصمم‌تر  از گذشته کرد و شهادت سردار دل ها قدرت مضاعف انقلاب و ضعف فراوان دشمنان را نشان داد.
این مقام مسئول گفت: شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران، شهید قاسم سلیمانی و همراهانش برای مردم، نظام و انقلاب ضایعه بزرگی بوده اما دشمنان باید بدانند تاکنون خون‌های زیادی برای این انقلاب ریخته شده و با ترور شخصیت‌ها هیچ صدمه ای به بدنه این انقلاب وارد نشده است.
وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و قرآن هرروز به دنبال توطئه‌ای جدید برای کشورهای اسلامی و امت اسلامی هستند، حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و چهلمین روز شهادت شهید قاسم سلیمانی می تواند پاسخی دندان‌شکن به همه دشمنان و مخالفان اسلام به شمار رود.
گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن روز صبح سه شنبه ساعت ۸و ۳۰ دقیقه از مقابل فرمانداری به سمت مسجد جامع آل رسول در ایرانشهر برگزار می شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *