دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر

چهلم سردار سلیمانی انگیزه مردم را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن افزایش داد

ابوذر کوثری گفت: دشمنی آمریکا با دولت و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با مردم و ارزش های انقلاب، استقلال، عزت آنان می باشد.
چهلم سردار سلیمانی انگیزه مردم را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن افزایش داد
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: ملت ایران توانستند با موفقیت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و ۲۲بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی می باشد.
وی افزود: به ملت ایران در دو ماه اخیر حوادث عجیب و سهمگینی از سوی دشمنان تحمیل شد مردم کشور مشخص کردند که دشمنی دولت های سلطه گر که در راس آن ها آمریکا می باشد را نمی پذیرند و پاسخ کوبنده به آنان خواهند داد.
فرماندار ایرانشهر عنوان کرد: دشمنی آمریکا با دولت و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با مردم و ارزش های انقلاب، استقلال، عزت آنان می باشد.
وی ادامه داد: کشور ایران می تواند با حفظ سه اصل عزت، حکمت، مصلحت با تمام دنیا تعامل خوب برقرار کند.
کوثری اضافه کرد: کشور ایران نمی تواند با کشورهای رژیم صهیونیستی ارتباط و تعامل برقرار کند و اگر دشمنان بخواهند سه اصل را مورد خطه قرار دهند و هدفشان تبدیل ارزش های اسلامی به سایر مسائل باشد با آنان برخورد می شود.
وی تصریح کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و ملت ایران تاکنون پای عزت کشور خود ایستاده اند و به دشمنان نشان داده اند که انقلاب و نظام مردمی است.
این مقام مسئول با بیان این که ملت ایران دارای بینش سیاسی بالایی هستند، خاطر نشان کرد: من به عنوان فرماندار شهرستان از مردم ولایت مدار ایرانشهر می خواهم که با انگیزه و حضور پرشور نسبت به سال های گذشته در این راهپیمایی۲۲بهمن که فجر سلیمانی نامیده شده است، شرکت کنند.
گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن روز سه شنبه صبح ساعت ۸و۳۰ دقیقه از مقابل فرمانداری شروه می شود و تا مسجد جامع آل رسول(ص) ادامه دارد و سخنران محوری این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز جانشین نماینده ولی فقیه اهل تشیع استان سیستان و بلوچستان می باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *