امام جمعه اهل سنت ایرانشهر

با شرکت در راهپیمایی۲۲بهمن امسال ایران به خروش می آید

21 بهمن 1398 ساعت 11:32

مولوی عبدالصمد کریم زایی با اشاره به این که شركت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه‌ای اسلامی و قانونی است، گفت: وظیفه اصلی شهید سلیمانی جهاد در راه خدا بود.


عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: قبل از انقلاب بی حجابی، بی عفتی بیداد می کرد و ایران دارای مشکلات بسیار فراوانی بود که خداوند متعال اسلام را در این کشور کامیاب و پیروز کرد.
وی با اشاره به استقرار امام (ره) در ۲۲بهمن سال۵۷ در ایران افزود: در راهپیمایی این روز وظیفه همه مردم، خواص و عوام شرکت و حضور پررنگ می باشد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد: اخیرا تحریم ها و دشواری های بسیار سنگینی به ملت ایران تحمیل شده است و در این راستا مردم در تامین اعتبار معشیتی خود در مضیقه هستند و به خاطر این مسائل کسی نمی تواند اصل نظام اسلامی را زیر سوال ببرد بلکه مردم باید با تحمل، مقاومت و در خواست از مسئولین، دولت، مجلس و رهبریت بخواهند مسائل و مشکلات موجود در جامعه را حل کنند.
وی تصریح کرد: هر انسانی با انجام دادم اعمال نیک و بد به درجه و شهرتی دست پیدا می کند شخصی همچون سردار شهید سلیمانی که در راه خدا جهاد می کند و هدفش خدمت به مردم بوده است نام خوبی از خود در این دنیا به جا می گذارد.
کریم زایی خاطر نشان کرد: هر چقدر شهید قاسم سلیمانی در راه خدا قیام کرد مزد و پاداش کارهایش را هم دریافت خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به این که ۲۲بهمن امسال مصادف با چهلم شهادت شهید قاسم سلیمانی می باشد، گفت: ملت ایران در این مناسبت بسیار بزرگ حضور پررنگ و باشکوهی خواهند داشت و به دشمنان نظام و اسلامی خواهند فهماند که مردم همیشه برای دفاع از آرمان های انقلاب در همه عرصه ها حاضر می شوند و پاسخ کوبنده به دشمنان می دهند. انتهای پیام/


کد مطلب: 424767

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424767/شرکت-راهپیمایی۲۲بهمن-امسال-ایران-خروش-می-آید

پهره
  https://www.pahreh.ir