پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۲۹
۰
در مراسم گرامی داشت اربعین شهادت قاسم سلیمانی مطرح شد؛

سردار دل ها، سرباز ولایت بود/ علم جبهه مقاومت لحظه ای بر زمین نمی ماند

نماینده ولی فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با وجود فرزندان انقلاب و سربازان ولایت فقیه، علم شهید قاسم سلیمانی بر زمین نمی ماند.
سردار دل ها، سرباز ولایت بود/ علم جبهه مقاومت لحظه ای بر زمین نمی ماند
به گزارش پهره؛ مراسم اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ماه ۹۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، مسئولین و عموم مردم شیعه و سنی ایرانشهر در مسجد جامع آل رسول (ص) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار یار مستضعفان و خار چشم ظالمان بود. ملت ایران در بیست و دوم بهمن ماه امسال باعث آفرینش حماسه دیگری در برابر دشمنان شدند و طلیعه چهل و دومین بهار پیروزی را رقم زدند.
وی ادامه داد: ملت ایران چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را با موفقیت پشت سر گذاشتند که باعث یاسی کوردلان و امیدواری دوستان نظام، اسلام شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تمام فضا منطقه و جهان با شهادت قاسم سلیمانی معطر شد؛ آمریکا از دیر وقتی به دنبال این ژنرال ایرانی بود که او را از دنیا محو کند تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.
وی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی با بندگی و اطاعت حضرت حق توانست به دل های مردم نفوذ کند.
اکبرپور با اشاره به این که سردار دل ها سرباز ولایت بود، خاطر نشان کرد: یک نگاه شهید قاسم سلیمانی برای دشمنان نظام و اسلام درد آور بود.
وی گفت: دشمنان فکر می کنند با شهادت قاسم سلیمانی علم این شهید بزرگوار بر زمین می ماند اما آنان کور خوانده اند و علم به دست علمدار دیگر به نام اسماعیل قاآنی سپرده شده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: در دوم اسفند ماه امسال اولین انتخابات بیانیه گام دوم انقلاب را پیش رو داریم؛ ملت ایران مستحکم تر، استوارتر از گذشته در این میدان حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *