پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶
۰
خانواده ها نقش موثری در سرعت بخشی، قطار پیشرفت انقلاب دارند

ترویج سبک زندگی اسلامی؛ شاه کلید منشور گام دوم انقلاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با بیان این که سبک زندگی، هویت یک جامعه است؛ گفت: توجه به سبك زندگی در بیانیه گام دوم، نشان از اهمیت نهاد خانواده دارد.
ترویج سبک زندگی اسلامی؛ شاه کلید منشور گام دوم انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین جواد خلیلی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سبک زندگی در هر جامعه، نمادی از فرهنگ آن است که بیانگر هویتش می باشد. با پیروزی انقلاب در ایران و برپایی حکومت اسلامی، سبک زندگی افراد تحت تأثیر تغییر ارزش‌ها و باورها قرار گرفت.

وی سبک زندگی انقلابی را بر مبنای رعایت اصول اسلامی دانست و افزود: قناعت، صرفه‌جویی، عدم مصرف‌گرایی، استفاده به اندازه و صحیح از نعمت‌های الهی و دوری از چشم و هم‌چشمی می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت اهداف انقلاب پس از پیروزی انقلاب داشته باشد.


رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور عنوان کرد: تا زمانی که یک اراده قوی، هماهنگ و با ایمان به زندگی انقلابی و حمایت از تولیدات داخلی و تحریم کالاهای خارجی در کشور وجود نداشته باشد، داشتن زندگی اسلامی مطلوب را نمی توان انتظار داشت.



وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در بیانیه‌ گام دوم انقلاب که فرمودند انقلاب وارد دوّمین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است؛ خاطر نشان کرد: لذا این بیانیه باید در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، با تلاش و مجاهدت جوانان به ‌سوی تحقق آرمانِ ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی برداشته شود.

خلیلی ادامه داد: برخورداریِ مردم از سبکِ زندگیِ دینی و رواج ارزش‌های اخلاقیِ اسلام در جامعه، به نحوی که ارزش‌هایِ اصلیِ جامعه محسوب شود، یکی از ارکانِ تداومِ انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/
کد مطلب: 424809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *