۴۵۳شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه ایرانشهر دایر است / مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر در امر انتخابات

1 اسفند 1398 ساعت 14:33

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان این که بیش از ۱۰ هزار نفر در امر انتخابات مشارکت دارند؛ گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده است.


ابوذر کوثری در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: ۴۵٣شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه ایرانشهر در نظر گرفته شده است که از این تعداد ٢٠۶ شعبه ثابت و ٢۴٧شعبه سیار است.
وی افزود: در مجموع در ایرانشهر تعداد کل شعب اخذ رای ۱۳۵ عدد است که ۹۲شعبه به صورت ثابت و ۴۷ شعبه به صورت سیار مسئول جمع آوری آرای مردم در سطح شهرستان هستند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: حوزه انتخابیه این منطقه با ١۵ حوزه فرعی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: بالغ بر ۱۰هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه ایرانشهر بر عهده دارند.
کوثری تصریح کرد: زیرساخت‌ها، تدابیر و تمهیدات لازم، برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مطلوب و باشکوه در حوزه انتخابیه ایرانشهر فراهم شده و افراد دخیل در انتخابات آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
این مقام مسئول با اشاره به دعوت عموم مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه۹۸، خاطر نشان کرد: افراد واجد شرایط رای با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی بهتر است برای عدم مواجه شدن با صف های طولانی در شعب اخذ رای، آرا خود را موکول به ساعات پایانی روز انتخابات نکنند.
به گفته وی، پایگاه اخذ رای شماره ۱۶ حوزه انتخابیه ایرانشهر واقع در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در بلوار امام خمینی تحت پوشش خبری شبکه استانی هامون به صورت زنده از ساعت ۷ صبح دوم اسفندماه تا پایان مهلت رای گیری پخش خواهد شد.
کوثری، فرماندار ایرانشهر گفت: امید است که شاهد حضور پرشور شهروندان پای صندوق‌های رای باشیم که این امر باعث حماسه آفرینی می شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424810

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424810/۴۵۳شعبه-اخذ-رای-حوزه-انتخابیه-ایرانشهر-دایر-مشارکت-بیش-۱۰-هزار-نفر-امر-انتخابات

پهره
  https://www.pahreh.ir