دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۱۵
۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

افزایش نظارت های محیطی در ایام نوروز/رعایت اصول بهداشتی سدی در برابر کرونا است

ابراهیم جنگی زهی گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای مقابله با کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ایام نوروز اندیشیده شده است.
افزایش نظارت های محیطی در ایام نوروز/رعایت اصول بهداشتی سدی در برابر کرونا است
ابراهیم جنگی زهی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به فرا رسیدن سال نو و حضور میهمانان نوروزی در چابهار بیان کرد: از فعالیت های محیطی، نظارتی و کلیه مراکز عرضه مواد غذایی و فاسد شدنی، توسط پرسنل بهداشت محیط به طور مکرر سرکشی انجام صورت خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به احتمال شیوع کرونا باید از عرضه قلیان در همه مکان ها خودداری می شود و این مورد در چابهار به صورت کامل انجام شده است.
دبیر طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: نانوایی ها، عمده فروشی ها، رستوران ها و کلیه مراکز عرضه مواد غذایی باید در خرید و عرضه این کالاها دقت کافی داشته باشند و کارشناسان بهداشت محیط باید با حساسیت و دقت نظارت های خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: جهت دسترسی آسان مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی که خدمات شبانه روزی ارائه می کنند، نصب تابلوهای راهنما ضروری می باشد.
جنگی زهی تصریح کرد: آمادگی لازم در بیمارستان امام علی (ع) جهت درمان بیماران از چند هفته قبل ایجاد شده و در اورژانس بیمارستان، ساماندهی و اقدامات لازم صورت گرفته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: بسیج تمامی امکانات و منابع جهت حفظ سلامت مردم به کار گرفته شده است و به سلامت جامعه که خط قرمز این حوزه می باشد هیچ لطمه ای به شهروندان با رعایت نکات بهداشتی وارد نمی شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *