دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۳۰
۰
عبدالناصر درخشان، منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامیحوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر؛

روند صعودی بیماری کرونا در بلوچستان /با رعایت نکات بهداشتی زنجیره انتقال کرونا شکسته می شود

عبدالناصر درخشان با اشاره به این که سیر روند بیماری کرونا در بلوچستان صعودی است، گفت:: مردم با رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن، به شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.
روند صعودی بیماری کرونا در بلوچستان /با رعایت نکات بهداشتی زنجیره انتقال کرونا شکسته می شود
عبدالناصر درخشان، منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اعلام وضعیت سفید در مواجه با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان در شرایطی که مردم این استان از کمبود امکانات و تجهیزات مرتبط با مسئله مهم بهداشت و درمان و نواقص موجود در این بخش و پایین بودن شاخص های سلامت رنج می برند توسط رییس جمهور به بهبود شرایط کمک نخواهد کرد.


وی افزود: بازگشایی مدارس، مراکز آموزشی، آغاز بکار عادی ادارات، بازارها، مراکز تجاری و مکان های تجمع با توجه به افزایش شیوع کرونا و عدم شناخت کافی از این ویروس در سطح جامعه و کمبود امکانات و از جمله کیت تشخیص دقیق این بیماری می تواند سلامت ساکنان مناطق مختلف سیستان و بلوچستان را تهدید و فاجعه ای غیر قابل تصور و جبران را به دنبال داشته باشد.


منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایرانشهر ادامه داد: در شرایط کنونی مسئولان مرکز نشین آمار و اطلاعات دقیقی از شیوع ویروس خطرناک کرونا در استان سیستان و بلوچستان را ندارند.


وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در راستای ویروس کرونا از استاندار سیستان و بلوچستان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایرانشهر، زابل و زاهدان، عنوان کرد: باید هر چه زودتر اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در راستای کنترل این بیماری به صورت جدی مضاعف شود.
درخشان تصریح کرد: در اعلام واقعیت های وضعیت شیوع ویروس کرونا، آمار و اطلاعات دقیق و مخاطرات جدی مبتلا به سیستان و بلوچستان به مرکز کشور اهتمام جدی و لازم وجود داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: مردم با رعایت موازین دقیق پیشگیرانه، از جمله فاصله گذاری اجتماعی، خروج غیر ضروری از منزل و سایر الزامات مفید همکاری لازم را با متولیان امر جهت حفظ سلامت، افراد خانواده و همنوعان خویش برای عبور از این بحران جهانی انجام دهند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 424985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *