يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

دستفروشان برای پیشگیری از کرونا ساماندهی می‌شوند

ابوذر کوثری با اشاره به وضعیت کرونا در ایرانشهر، از ساماندهی بازار بزرگ خیابان کلات خبر داد و گفت: از تهدیدات این بیماری می توان در راستا ایجاد فرصت های جدید بهره برد.
دستفروشان برای پیشگیری از کرونا ساماندهی می‌شوند
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: از مدت ها قبل ساماندهی، فعالیت اصناف و دستفروشان خیابان کلات در اولویت کاری فرمانداری و مدیران شهرستان قرار گرفته بود.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: در شرایطی که بیماری کرونا تهدیدی برای جامعه است، تلاش ما این است که با بهره بردن از این موقعیت، فرصت هایی را از بطن این تهدید شناسایی کنیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: خیابان کلات این منطقه، از این به بعد به طور کامل بسته شده و هیچ خودرویی حق تردد در این مسیر را نخواهد داشت.
وی با بیان این که یکی از مشکلات ساکنان خیابان کلات، دغدغه اشتغال دست فروشان است، اضافه کرد: طبق طرح اجرایی مقرر شده که این افراد به نحو شایسته در دو طرف خیابان کلات در قالب غرفه هایی که شهرداری تا آخر هفته برای آنان تعبیه خواهد کرد ساماندهی شوند و طی مزایده به صورت اجاره واگذار و فعالیت غرفه ها پس از مهار بیماری کرونا آغاز شود.
کوثری تصریح کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده که با حضور مدیران ارشد شهرستان از جمله شهردار و رئیس شورای شهر ایرانشهر مصوب شده است، شهرداری موظف به آماده سازی و جانمایی محل استقرار دست فروشان در طی ۳روز آینده شد.
فرماندار ایرانشهر در پایان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، فعالیت دست فروشان در محدوده خیابان کلات فعلا ممنوع است. اما مغازه داران می توانند از ۳ روز آینده و پس از انجام تمهیدات لازم ( خط کشی و جانمایی غرفه ها توسط شهرداری) فعالیت خود را آغاز کنند‌.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *