پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲
۰
رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر؛

میزان بارش باران در بزمان و دلگان ۲۰میلی متر/مردم از اتراق در حاشیه رودخانه پرهیز کنند

مجید خواجه زاده فهرجی گفت: طبق هشدارهای هواشناسی، برای ارتفاعات شمالی بزمان سطح قرمز از پنج شنبه تا صبح جمعه پیش بینی شده است.
میزان بارش باران در بزمان و دلگان ۲۰میلی متر/مردم از اتراق در حاشیه رودخانه پرهیز کنند
مجید خواجه زاده فهرجی، رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره افزود: بر اساس نتایج بررسی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی توسط کارشناسان هواشناسی، میزان بارش رگبار، رعد و برق در شهرستان از روز گذشته تا پنج شنبه شب حدود ۱۰ میلیمتر گزارش شده است.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: میزان بارش باران در ارتفاعات بزمان و دلگان ۲۰میلیمتر گزارش شده است.
رئیس اداره هواشناسی بیان کرد: بارش باران تا پنج شنبه شب، ۲۸فروردین در شهرستان ایرانشهر ادامه دارد.
وی ادامه داد:با توجه به هشدارهای هواشناسی صادر شده، شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای سازمان های مربوطه در زمان فعالیت سامانه بارشی از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.
خواجه زاده فهرجی اضافه کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در این مدت در تردد جاده ای با احتیاط کامل رفتار کنند.
وی تصریح کرد: مردم از صعود به ارتفاعات به دلیل بارش و وزش باد شدید خودداری کرده و از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه و مخازن آب و شنا کردن در این مکان ها به شدت خودداری کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کشاورز تمهیدات لازم را در صورت سیلاب رودخانه تدارک ببینند تا از خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی آنان جلوگیری شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *