يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹
۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار:

بسته های آموزشی جایگزین آموزش مجازی در مناطق کم برخوردار چابهار

همایون امیری گفت: در راستای پویش همگانی «آموزش تعطیل‌ نیست» بسته‌های آموزشی درسی بین دانش‌آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند تهیه شد.
بسته های آموزشی جایگزین آموزش مجازی در مناطق کم برخوردار چابهار
به گزارش پهره، همایون امیری؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تهیه بسته های آموزشی توسط دبستان موج و مرجان بیان کرد: بسته آموزشی در قالب سی‌دی و بسته‌های تکالیف توسط مدارس برای دانش آموزانی که به شبکه آموزش و دیجیتال دسترسی ندارند، تهیه شده است.
 
وی ادامه داد: این کار با هدف بسترسازی مناسب جهت بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از فرآیند آموزشی در شرایط کرونایی است.
 
مدیر آموزش و پرورش چابهار با اشاره به اینکه با توجه به نیاز دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار به پیگیری فعالیت‌های آموزشی در نبود بسترهای لازم برای آموزش مجازی، تصریح کرد: کارشناسان حوزه معاونت آموزش ابتدایی چابهار با تعامل سرگروه‌های درسی و راهبران آموزشی نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت‌ کلاس‌های چندپایه اقدام کردند.
 
وی افزود: جهت ایجاد جریان آموزش در این مناطق، ۵۰ بسته آموزشی ویژه دوره اول ابتدایی در قالب لوح فشرده و پیک آموزشی به مدارس و مدیرآموزگاران تهیه و بزودی بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
 
امیری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده امکان دسترسی به آموزش‌های مجازی را ندارند گفت: برای مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر دستورالعملی تهیه ‌شده است تا آموزش برخی از این دانش آموزان که دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند ندارند از طریق راهبران آموزشی انجام شود.
 
مدیر آموزش و پرورش چابهار ضمن قدردانی از آموزگاران و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که آموزش حضوری برای دانش آموزان میسر نیست و تا بهبود شرایط معلمان و مدیران در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و خانواده‌ها با همکاری خود خواهند توانست شرایطی فراهم کنند تا دانش آموزان از این برنامه‌ها بهتر استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *