دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۵
۰

استعفا و عذرخواهی امام جمعه ایرانشهر بعد از فیلم جنجالی/شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با استعفای امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد

امام جمعه ایرانشهر در نامه استعفای خود تاکید کرده قصد کمک به کارگران را داشته است.
استعفا و عذرخواهی امام جمعه ایرانشهر بعد از فیلم جنجالی/شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با استعفای امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد
به گزارش پهره، حجت‌الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی با تایید خبر استعفای خود، بیان کرد: فشار روانی که به دلیل مسئله پخش شدن کلیپ کمک نقدی بنده به کارگران سبب شد مجبور به استعفا شوم.
امام جمعه مستعفی ایرانشهر ادامه داد: من راضی به پخش شدن این کلیپ نبودم اما اتفاقی است که افتاده و متاسفانه برداشت‌های بدی از آن شده که مجبور به استعفا شدم و مسئولان نیز با آن موافقت کرده اند.
اخیراً کلیپی از حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در حالی که داخل خودرو نشسته بود و به کارگران پول می داد، در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش هایی روبرو شد و موجب سوءاستفاده رسانه های معاند و هجمه علیه ائمه جمعه و روحانیت گردید.
پس از این واکنش ها، حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر با ارسال نامه ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استعفای خود را اعلام کرد که مورد موافقت این شورا قرار گرفت.
امام جمعه مستعفی ایرانشهر تاکید کرده قصد کمک به کارگران را داشته و از مردم ایرانشهر که اسباب تکدر خاطر آنان فراهم شده، پوزش طلبیده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *