پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۵۷
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عنوان کرد:

شعله ور شدن آتش کرونا در گذر زمان/ رعایت فاصله اجتماعی سپر مطمئن برای مبارزه با کووید_۱۹ است

محمد مهران امینی فرد با اشاره به این که رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با کرونا ضروری است؛ گفت: شهروندان در صورت حضور در بیرون از خانه حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.
شعله ور شدن آتش کرونا در گذر زمان/ رعایت فاصله اجتماعی سپر مطمئن برای مبارزه با کووید_۱۹ است
محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی، تاکنون تعداد موارد مثبت قطعی به کرونا در منطقه بلوچستان به ۸۵ نفر افزایش یافته است.


وی افزود: با کاهش محدودیت های از قبل اعمال شده طی چند روز گذشته و عدم توجه شهروندان به هشدارهای بهداشتی، افزایش قابل توجه و نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا در این منطقه را شاهد می باشیم.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: تا حد امکان شهروندان گرامی از حضور در اماکن پرتجمع خودداری کرده و در صورت حضور اضطراری جهت تامین مایحتاج ضمن رعایت فاصله فیزیکی، حتما از ماسک و دستکش استفاده و پروتکل خرید را رعایت کنند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه، عدم شرکت در تجمعات، به حداقل رساندن دیدارهای خانوادگی، اداری و مذهبی به عنوان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود.


امینی فرد عنوان کرد: ویروس کرونا به شدت در حال پیشروی است و هر گونه سهل انگاری و رفتار غیر مسئولانه باعث ابتلا چندین نفر خواهد شد.


وی را اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به فرهنگ شهرستان ایرانشهر، به حداقل رساندن تجمعات خانوادگی و مذهبی می تواند نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشد.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تمام توان و تجهیزات موجود جهت حفظ و ارتقا سلامت شهروندان تلاش می کند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 425167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *