مسئول هئیت قوی ترین مردان در شهرستان ایرانشهر؛

کمک مومنانه جلوه ای زیبا از همدلی ورزشکاران است

20 ارديبهشت 1399 ساعت 7:00

عبدالخالق سپاهی گفت: از ورزشکاران ایرانشهری برای تحقق کمک مومنانه در راستا همدلی با نیازمندان دعوت می کنم حتما به این پویش بپیوندند.


عبد الخالق سپاهی، مسئول هئیت قوی ترین مردان در شهرستان ایرانشهر با اشاره به کمک مومنانه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: این طرح برای کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در جریان فرآیند بیماری کرونا بعد از تاکید مقام معظم رهبری به اجرا در آمده است.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: این اقدام بسیار با ارزش و خدا پسندانه می باشد و اجرا مستمر آن برای رفاه حال نیازمندان و خانواده های آسیب دیده می تواند موثر واقع شود.
مسئول هئیت قوی ترین مردان در شهرستان ایرانشهر ادامه داد: کمک کردن و یاری رساندن به هم نوعان و آسیب دیدگان در این ماه پر خیر و پر برکت رمضان ثواب جاریه محسوب می شود و مردم نباید هموطنان نیازمند خود را فراموش کنند و همچنان باید این کمک رسانی و کارهای نیک را ادامه دهند.
وی اضافه کرد: مجموعه ورزشکاران قوی ترین مردان استان سیستان و بلوچستان بر حسب وظیفه انسانی خود با اطلاع رسانی در حد توانشان، به جمع آوری و رساندن کمک های مردمی تلاش خواهند کرد و در این کار بسیار پر خیر سهیم می باشند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425172

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425172/کمک-مومنانه-جلوه-زیبا-همدلی-ورزشکاران

پهره
  https://www.pahreh.ir