چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰
۱
معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد؛

توزیع ۱۱۰ بسته معشیتی و بهداشتی/ کمک های مردمی برای عبور از کرونا بی نظیر است

مسعود نورا با اشاره به این که کمک مومنانه در جهان بی نظیر است، گفت: کمک به خانواده های نیازمند در این رزمایش بر اساس حفظ کرامت انسانی صورت می گیرد.
توزیع ۱۱۰ بسته معشیتی و بهداشتی/ کمک های مردمی برای عبور از کرونا بی نظیر است
مسعود نورا، معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با در پیش بودن نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله رزمایش طرح مواسات در راستای فرامین مقام معظم رهبری در این شهرستان آغاز شده است.


وی افزود: این کمک‌ها که ۱۱۰بسته معیشتی و بهداشتی است از سوی معاونت اجتماعی سپاه در شهرستان ایرانشهر برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خانواده های  کم برخوردار  تهیه شده بود.


معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، کنسرو تن ماهی، گوشت مرغ، شکر و ماکارونی می باشد که با محوریت این نهاد در حاشیه شهر و روستا‌ها در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار می‌گیرد.


وی تصریح کرد: در این مرحله ۱۱۰بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان می‌باشد، توزیع شده است.


نورا عنوان کرد: حفظ شان و کرامت انسانی خانواده‌ها در زمان توزیع کمک‌های معشیتی و بهداشتی بسیار ضرورت دارد.


وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است همه خانواده‌هایی که در مناطق محروم شهرستان ایرانشهر بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و درآمدشان را از دست داده‌اند تحت پوشش توزیع این بسته‌های معیشتی و بهداشتی قرار گیرند.


این مقام مسئول گفت: این چنین صحنه‌هایی در دنیا بی نظیر است که اکثریت مردم پای کارآمدند حتی با اهدا اجناس ناچیز خودشان، مواسات، تعاون و برادری عظیمی در کشور اتفاق افتاده است که باید این یکپارچگی حفظ و به سایر کشورهای مسلمان تعمیم داده شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 425198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *