امام جمعه اهل سنت میرجاوه،

لیالی قدر ناب ترین، فرصت دست یابی به معنویات است

24 ارديبهشت 1399 ساعت 9:22

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای معنویت می باشد که انسان در این لیالی صادقانه به خدا رجوع کند.


مولوی عبدالرحیم ریگیان پور؛ امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: لیالی قدر شبهایی هستند که قرآن نازل شده است که برای پی بردن به عظمت این شب ها تفسیر و تلاوت سوره مبارکه قدر کافی است.


وی افزود: لیالی قدر روح ماه مبارک رمضان به شمار می روند و نازل شدن کتاب آسمانی در دو مرحله، یکی تنزیل آهسته که ۲۳ سال به طول انجامید ودیگری نازل شدن یکباره برخی سوره های قرآن در شب قدر معرف بودن حکمت و تدابیر عالمانه خدا می باشد.


امام جمعه اهل سنت  میرجاوه ادامه داد: فضیلت هایی زیادی برای شب های قدر در منابع مختلف و معتبر بیان شده است. به نحوی که در کشورهای اسلامی و مسلمان، مردم در این زمان ها به عبادت می پردازند.


وی عنوان کرد: ملت ایران مردمی مسلمان و هوشیار آگاه هستند و در این شب ها آنان می توانند برای عبادت با حضور در مساجد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به عبادت خداوند متعال بپردازند.


ریگیان پور اضافه کرد: در شب های قدر مردم می توانند از خداوند متعال برای بخشش گناهانشان طلب آمرزش کنند و از ایزد منان بخواهند مشکلات پیش رو آنان را حل کند. 

وی تصریح کرد: اگر کسی در شب های قدر نماز بخواند نسبت به عبادتی که در کل طول سال می خواند از ارزش والاتری برخوردار است.


این خطیب جمعه تصریح کرد: شب های قدر بهترین فرصت برای معنویت می باشد که انسان در این لیالی صادقانه به خدا رجوع کند.


وی گفت: ماه مبارک رمضان دارای جنبه طبی می باشد به نحوی که با عبادت و نیایش به درگاه خداوند می توان به آرامش دست یافت و برای سلامتی و عاقبت به خیر شدن مردم کشورمان دعا کنیم‌.


انتهای پیام/


کد مطلب: 425199

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425199/لیالی-قدر-ناب-ترین-فرصت-دست-یابی-معنویات

پهره
  https://www.pahreh.ir