چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶
۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

روز قدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در برابر اسرائیل کودک کش است

حسینعلی شهریاری گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به‌طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت شریف و بلندقامت فلسطین خواهد بود.
روز قدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در برابر اسرائیل کودک کش است
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طی چند روز اخیر نمایندگان مجلس در شورای اسلامی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت را تصویب کردند.


وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: کلیه دستگاه‌های کشور به موجب این قانون، در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام و بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، کشورهای اسلامی و نقش مخرب این رژیم نامشروع در برهم زدن صلح و امنیت و اقدامات تروریستی، آواره کردن مردم فلسطین، بخش‌هایی از سوریه (جولان)، لبنان و دیگر سرزمین‌های اشغالی مقابله کنند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنیم.



وی اضافه کرد: امسال هم مردم جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت و دفاع از کشور مظلوم فلسطین را اعلام آمادگی کردند و در راستا شرکت در راهپیمایی روز قدس منتظر تصمیمات ستاد ملی مبارزه یا کرونا هستند.


شهریاری تصریح کرد: روز قدس باید اعتراض و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نسبت به ظلم و ستمی که بر مردم مظلوم فلسطین روا می دارند، اعلام کنیم تا صهیونیستها بدانند امت اسلامی در جهت حمایت و همراهی از مردم فلسطین و قدس شریف، ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 425236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *